مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای ارتباطی استان به منظور ایجاد فرصت استراحت و توقف برای مسافران در حال ساخت است.

منصورکیایی  در آیین چهلمین سالروز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: یکی از نیازهای رادهبردی استان برای کاهش تصادفات جاده ای و تلفات حوادث، افزایش امکان توقف برای استراحت مسافران و زائران عبوری با ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان سمنان ۱۱ واحد مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت، سه واحد آماده بهره‌برداری و ۴۸ واحد در مرحله دریافت استعلام‌ها برای آغاز طرح عمرانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تاکید کرد: به این ترتیب و با مجموع واحدهای فعال این میزان طبق برنامه‌ریزی در استان به ۱۰۲ مجتمع خواهد رسید.

وی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را فرصت مناسبی برای بیان و رفع دغدغه‌هاو مشکلات این حوزه و این قشر برشمرد و خاطرنشان کرد: شناخت مشکلات و رسیدگی به موارد و مسائل حوزه راهداری و حمل و نقل با حضور انجمن های صنفی به صورت فصلی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.