استاندار سمنان بابیان اینکه روز گذشته مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با هزینه ۷۰ میلیارد تومانی کلنگ زنی شد، گفت: این مجتمع بهمن سال آتی به بهره برداری می‌رسد.

هاشمی با بیان اینکه یکی از عوامل مؤثر در کاهش تصادفات جاده‌ای وجود جاذبه گردشگری و خدمات رفاهی بین مسیر برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، ابراز داشت: به این منظور احداث مجتمع‌های بین راهی در دستور کار قرار دارد تا بتواند سهمی در این مهم ایفا کند.

وی ضمن بیان اینکه وجود این مجتمع‌های رفاهی به ماندگاری و تشویق هموطنان برای سفر به استان سمنان می‌تواند کمک کند، افزود: در این راستا روز گذشته کلنگ مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی در حد فاصل گرمسار - آرادان به زمین خورد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها این مجتمع بهمن ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، ابراز داشت: این مجتمع برای ۵۰ نفر اشتغال زایی به همراه دارد و به نظر می‌رسد که می‌تواند سهمی در ایجاد جاذبه برای رانندگان به همراه داشته باشد تا بتواند در کاهش تصادفات جاده‌ای مؤثر باشد.

هاشمی با بیان اینکه دیگر عوامل مهم در ایجاد جاذبه برای سفر به استان سمنان آماده سازی شهرها است، تصریح کرد: زیبا سازی ورودی شهرها و مبلمان شهری و همچنین ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در هر شهرستان استان سمنان می‌بایست توسط ستاد تسهیل خدمات سفر شهرستان‌ها مدنظر قرار گیرد و اقدامات ابتدایی آن از هم اکنون در دستور کار واقع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
خدا خیرتان بدهد.لطفا از تهران به طرف غرب و جنوب غرب مجتمع بین راهی با معماری ایرانی اسلامی بسازید.
آخرین اخبار