مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای ارتباطی استان به منظور ایجاد فرصت استراحت و توقف برای مسافران در حال ساخت است.

منصورکیایی  در آیین چهلمین سالروز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: یکی از نیازهای رادهبردی استان برای کاهش تصادفات جاده ای و تلفات حوادث، افزایش امکان توقف برای استراحت مسافران و زائران عبوری با ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان سمنان ۱۱ واحد مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت، سه واحد آماده بهره‌برداری و ۴۸ واحد در مرحله دریافت استعلام‌ها برای آغاز طرح عمرانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تاکید کرد: به این ترتیب و با مجموع واحدهای فعال این میزان طبق برنامه‌ریزی در استان به ۱۰۲ مجتمع خواهد رسید.

وی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را فرصت مناسبی برای بیان و رفع دغدغه‌هاو مشکلات این حوزه و این قشر برشمرد و خاطرنشان کرد: شناخت مشکلات و رسیدگی به موارد و مسائل حوزه راهداری و حمل و نقل با حضور انجمن های صنفی به صورت فصلی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار