مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری دوغارون:

سود راه‌اندازی این منطقه باید به مرزنشینان نیز برسد

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون تایباد گفت: ایجاد این منطقه آزاد تجاری و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در آن باید برای رونق اقتصاد و معیشت خانواده‌های مرزنشین هم مفید و سودمند باشد.

محسن پوراحمدی مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون تایباد گفت:یکی از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم بهره مندی مردم از خدمات و برنامه‌های دولت است که می‌تواند رضایتمندی اجتماعی را به دنبال داشته باشد و بدون شک حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در دوغارون نقش سازنده‌ای در پویایی اقتصاد و اشتغال پایدار جوانان جویای کار این خطه مرزی دارد.

او افزود: با ایجاد منطقه ویژه دوغارون به منطقه آزاد، باید از هر ظرفیتی برای پویایی و رونق آن استفاده کرد که این خود در درازمدت فرصت‌های مناسبی را در این نقطه از کشور ایجاد خواهد کرد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون تایباد ادامه داد:مرز دوغارون یکی از مهمترین کانون‌های صادراتی ایران با افغانستان به شمار می‌رود که ایجاد منطقه آزاد می‌تواند این فرصت را دوچندان کند.

پور احمدی بیان کرد: هم اکنون باید به دنبال شناسایی مشکلات در منطقه دوغارون باشیم و با استفاده از توان داخلی و ظرفیت‌های موجود در این معبر زمینی موانع پیش رو را برطرف کنیم.

برچسب ها: دوغارون ، منطقه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.