پایش مصرف گاز بیش از هزار و ۹۶۰ مرکز دولتی و عمومی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرارسیدن زمستان و لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف گاز سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده است.

وی افزود: از ابتدای پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان تا کنون، هزار و ۹۶۰ سازمان، اداری و عمومی مورد پایش قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


سلیمیان با اشاره به انجام بازدید‌های ادواری توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی و سرپوشیده نام برد که درفرآیند بازدید‌ها موردتوجه و تأکید قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده و رعایت‌نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن زیرپوشش صادر خواهد شد که براین‌اساس، تاکنون به ۵۸ سازمان یا اداره اخطار قطع برای کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.
سلیمیان از ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست: تا با روشن‌کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش‌کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش‌کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به‌منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه‌ها نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار