مسئول بسیج اصناف خاش گفت: یک واحد غیرمجاز شارژ مخازن ال پی جی وسایل نقلیه دوگانه‌سوز که به‌صورت غیرمجاز دایر و با شرایط غیراستاندارد اقدام به شارژ مخازن ال پی جی می‌کرده بود کشف شد.

عبدالبصیر شهنواز، گفت:باتوجه‌به اینکه این روزها شاهد گلایه‌مندی شهروندان خاشی از صف‌های طویل سیلندر در جایگاه و کمبود گاز در شهرستان بودیم، بسیج اصناف با همکاری اداره صنعت و معدن و اداره اماکن و سپاه این شهرستان اقدام به بازدید از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا در این منطقه کرد.

وی افزود: در پی این بازدیدها یک واحد غیرمجاز شارژ مخازن ال پی جی وسایل نقلیه دوگانه‌سوز که به‌صورت غیرمجاز دایر و با شرایط غیراستاندارد اقدام به شارژ مخازن ال پی جی می‌کرده بود کشف شد.

مسئول بسیج اصناف شهرستان خاش تصریح کرد: این واحد پس از معرفی به مراجع قضایی و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با حضور دادستان و قاضی تعزیرات حکومتی، کارشناس اداره صنعت و معدن و با همکاری اطلاعات سپاه شهرستان خاش و نماینده نیروی انتظامی توقیف، لاک‌ومهر و پلمب شد.

شهنواز اظهار کرد: با تشدید نظارت‌ها امید داریم دیگر شاهد صف‌های طویل در شرکت‌های گاز نباشیم و مردم شهرستان خاش در رفاه باشند.

این مسئول با بیان اینکه این واحد جهت اقدامات قانونی و حقوقی به مراجع قضایی معرفی شده است، اضافه کرد: دولت با هر اقدامی که جان شهروندان و مصرف‌کنندگان را به مخاطره اندازد مقابله خواهد کرد.

شهنواز سیلندرهای گاز مایع خانگی، صنعتی و همچنین جایگاه‌های شارژ سیلندرهای گاز مایع را از اقلام تحت نظارت دائم این اداره دانست و خاطرنشان کرد: نهادهای نظارتی با حساسیت و دقت کامل بر کیفیت سیلندرهای مذکور و همچنین نحوه شارژ و تعمیرات این‌گونه سیلندرها، نظارت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: گاز مایع صرفاً جهت مصارف خانگی شهروندان است و چنین اقداماتی موجب بروز مشکلاتی از قبیل صف‌های طویل در شرکت گاز و کمبود گاز جهت مصارف خانگی خواهد شد.

مسئول بسیج اصناف خاش عنوان کرد: این نظارت‌ها به‌صورت مستمر توسط اداره اماکن، اداره صنعت و معدن با همکاری سپاه شهرستان خاش ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار