ایرج حسن پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار تماس تلفنی از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان پاسخ داده شد که بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.
وی بیان کرد: در بازه زمانی یکم فروردین ماه تا۳۰ آبانماه سالجاری، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت سیستان و بلوچستان به تعداد ۱۴ هزار تماس تلفنی مردمی، پاسخ داده شده است که از این میزان؛ تعداد سه هزار و ۷۲۸ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده که توسط کارشناسان مرکز پیگیری شده است.
وی افزود: براساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴ در مدت اعلام شده کارشناسان مرکز پاسخگویی در این مدت ۳۰۲ ساعت معادل حدود ۱۳ روز کامل و یا معادل ۳۸ روز کامل اداری تماس تلفنی با تماس گیرندگان داشته که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و ۲۵ ثانیه بوده و پایینتر از استاندار تعریف شده ۲ دقیقه است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین بازه زمانی بیش از ۷۳ درصد از شرکت کنندگان به تعداد ۴۴۳ نفر در نظرسنجی که به صورت الکترونیک انجام شده از نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز رضایت کامل داشته که این موضوع نشان دهنده توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیتها است.
وی خاطرنشان کرد: در مدت اعلام شده کارشناسان مرکز گزارشهای ثبت شده در سامانه را جهت رسیدگی به حوزههای مختلف از جمله بازرسی و نظارت اداره کل صمت سیستان و بلوچستان و سازمان جهادکشاورزی استان ارجاع کردند.
حسن پور ادامه داد: بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی در همین مدت مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی، خوراکی، نوشیدنی، مرغ، نانوایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.