مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با فعال سازی ۵۷ جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان، ۱۰۰درصد جایگاه‌های منطقه که ضرورت عملیاتی داشت فعال شد و عرضه سوخت در این جایگاه‌ها در حال انجام است.

قربانعلی مردانی پیرامون اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل که به صورت سراسری است، بیان کرد: همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

وی افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد مردم در صورتیکه نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: از مجموع ۷۲ جایگاه منطقه زاهدان ۵۷ جایگاه که به دلیل عملیاتی ضرورت داشت به صورت آفلاین راه اندازی شده و جایگاه‌های باقی مانده که شامل فروشندگی‌های داخل اتاقک و فاقد ضرورت عملیاتی بوده، با راه اندازی سامانه هوشمند، فعال خواهد شد.

وی گفت: عملیات راه‌اندازی سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های منطقه ادامه دارد و تاکنون ۲۱ جایگاه به سامانه متصل شده و ۱۰ جایگاه نیز در انتظار اتصال است و تلاش جهت برقراری اتصال تمامی جایگاه‌های منطقه ادامه دارد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار