پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مراغه تشییع و در مرکز فرماندهی آماد پشتیبانی شمال غرب ارتش به خاک سپرده شد.

 پیکر شهید گمنام  دوران دفاع مقدس از مقابل مسجد شهدا با اهدای گل و گلاب از سوی مردم شهید پرور مراغه تا میدان مصلی تشییع شد.

 حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد و این پیکر مطهر در یادمان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال غرب ارتش به خاک سپرده شد.

فرمانده قرارگاه نزاجا در شمال غرب کشور در این مراسم گفت: شهدای عزیز هستی خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا مردم ایران در امنیت باشند.
امیر سرتیپ دوم امان الهی افزود: شهدا با ایستادگی خود برای دفاع از خاک ، دین و ناموس به ما درس مقاومت و ولایتمداری آموختند و ما هم امروز با تبعیت از رهبر معظم انقلاب باید ادامه دهنده راه و هدف شهدا باشیم.

فرمانده قرارگاه نزاجا در شمال غرب کشور با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس گفت: حضور با بصیرت مردم در انتخابات آینده حرکت در راه و هدف شهدا است و برای ایستادگی در برابر استکبار باید در همه صحنه‌های انقلاب به خصوص انتخابات‌ها در صحنه باشیم
وی در ادامه با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی افزود: خون شهدای غزه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها، آمریکا و جهانخواران را در هم خواهد کوبید.

وی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی مقام معظم رهبری در تمامی سطوح عملیاتی تمام قد در میدان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.