اعلام برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام در آذربایجان شرقی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برنامه‌های مربوط به تشییع و تدفین پنج شهید گمنام در این استان را اعلام کرد.

امیر دریادار عباسی اظهار کرد: شهدای گمنامی که استان آذربایجان شرقی میزبانی آن‌ها را بر عهده دارد روز ۲۶ آذر ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ در تبریز و از میدان شهدا تا میدان ساعت این شهر بر دوش مردم ولایی و انقلابی تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه تبریز به محل‌های تعیین شده برای دفن اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: پیش از مراسم تشییع پیکر‌های مطهر هر پنج شهید دوران دفاع مقدس امروز در کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی حضور می‌یابند و این مراسم را عطرآگین خواهند کرد.

امیر دریادار عباسی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه‌ای تبریز میزبان یکی از شهدای گمنام ۲۱ ساله است و یکی دیگر از شهدای گمنام که ۲۳ ساله است در شهر تیمورلوی گوگان از توابع آذرشهر دفن می‌شود و پیکر شهید سوم نیز که ۴۵ ساله است به شهرستان اهر منتقل شده و در جوار مقبره شیخ شهاب الدین اهری به خاک سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: پیکر‌های شهدای چهارم و پنجم به ترتیب با ۲۲ سال و ۲۷ سال سن نیز در شهرستان میانه و پادگان آماد و پشتیبانی شهرستان مراغه به خاک سپرده خواهند شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: در فاصله چند روز تا مراسم تشییع و تدفین شهدای سرافراز یاد شده پیکر‌های آن‌ها به مساجد، محلات، مدارس و شهر‌های مختلف برای برگزاری آیین‌های وداع انتقال داده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.