پیکر مطهر سرگرد "حمید رضایی امین" از شهدای مدافع امنیت که در حمله تروریستی روز جمعه به مقر فرماندهی انتطامی "راسک" سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود با حضور اقشار مختلف مردم زادگاهش چناران تشییع و به خاک سپرده شد.

معاون فرماندار چناران گفت: صبح امروز با استقبال از پیکر مطهر این شهید امنیت، آیین ویژه و ادای احترام نظامی در فرماندهی انتظامی شهرستان چناران با حضور مسوولان محلی و خانواده شهید برگزار شد.

داوود احمدپور افزود: سپس پیکر به میدان طالقانی منتقل شد و با حضور مردم قدرشناس چناران تا چهارراه شهدا تشییع و جمعیت بر پیکر شهیدرضایی امین نماز اقامه کردند.

وی ادامه داد: پیکر پاک شهید رضایی امین در قطعه شهدا گلزار بهشت زینب(س) شهر چناران به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه و در پی حمله گروهک تروریستی "جیش الظلم" به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای انتظامی شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند. این گروهک تروریستی با انتشار بیانیه‌ای مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفته‌ است.

از این تعداد ۲ شهید مدافع امنیت سرگرد حمید رضایی امین از چناران و استوار یکم علیرضا اکبری مزار از بجستان اهل استان خراسان رضوی بودند.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار و ۱۱۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.