مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون از طبخ و توزیع ۴۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون اظهار کرد: ۴۰۰ پرس غذای نذری همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) توسط گروه جهادی شهدای کشاورزی بین نیازمندان طبخ و توزیع شد.

او ادامه داد: احسان و نیکوکاری از مفاهیم بسیار ارزشمندی است که در آموزه‌های دینی بسیار مورد سفارش و تأکید قرار گرفته است و دین مبین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تأکید کرده و توجه ویژه‌ای به موضوع انفاق دارد.

شفیعی، ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه با حفظ و شأن کرامت انسانی دانست و افزود: مراسم نذری دادن مملو از ارزش‌های انسانی و اسلامی است که در کنار همیاری و دوستی مردم، نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید و سنت‌های ما و در حقیقت نشانه‌هایی از یکدلی و همدلی مردم و شریک بودنشان در عزای شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است.

او با بیان اینکه روحیه کمک به افراد نیازمند باید در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: با این فعالیت‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین جامعه مهندسین زنده نگه داریم.

مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون افزود: بسیاری از مهندسین خیر، تهیه و توزیع نذری، اطعام و خیرات را نه فقط مایه خیر، برکت و ثواب دانسته، بلکه یک کار فرهنگی، معنوی، مؤثر و ارزشی می‌دانند که به لطف خداوند این امر خیر هر ساله پر رنگ‌تر می‌شود.

او یادآور شد: جامعه بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کازرون در تلاش است تا گامی هر چند کوچک در تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کمک به خانواده‌های محروم و کم بضاعت در جهت رزمایش مواسات و همدلی بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار