کاظم دبیر در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی آنها باید در اولویت کار خدمترسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی مدیران، کارکنان و فرمانداریها در خصوص خدمترسانی به مردم تقدیر میشود.
او با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع درباره برخورد کارکنان، افزود: در قالب این طرح مراجعان بلافاصله پس از پیگیری اقدامات خود، در ورودی اتاق کارمند و یا مدیر نسبت به ثبت نظر خود در خصوص نحوه برخورد و میزان رضایتمندی عملکرد کارکنان اقدام میکنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد کارکنان و مدیران در فرمانداریهای شهرستانها نیز بهصورت دورهای رصد و مشکلات موجود برای خدمترسانی مطلوب برطرف میشود.