شامگاه امشب، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام با استقبال مسئولان قضایی وارد کرمان شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید گمنام گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام با استقبال اعضای شورای قضایی، رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه، قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی، سازمان بسیج حقوقدانان استان و حقوقدانان بسیجی وارد کرمان شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت:پیکر مطهر این شهید والامقام پس از برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، طی هفته آینده در محل دادگستری استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان کرمان افزود: خداوند را شاکریم که این توفیق برای دستگاه قضایی استان کرمان فراهم شده تا بتواند میزبان شهدای والامقام باشد و این فضیلتی است که دادگستری استان کرمان کسب کرده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: زمان دقیق مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در دادگستری کرمان متعاقبا به اطلاع مردم شهید پرور دیار کریمان خواهد رسید.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: به یقین شهیدان، جلوه‌های روشنی از صداقت، غیرت، شجاعت و مظهر کامل عشق و ولایت و عصاره ارزش‌ها و فضیلت‌ها هستند.

 وی افزود:  شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کیان کشور، پای به میدان نبرد در برابر متجاوزانِ به آب و خاک میهن اسلامی نهادند و با ایثار جان خود، اسلام، استقلال، آزادی و اقتدار را به ملت ایران هدیه کردند.

 عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمان بیان داشت: بی‌شک تکریم جایگاه این عزیزان، کمترین وظیفه ما در برابر این دِین بزرگ است.

وی بیان کرد: توفیق میزبانی تدفین شهید گمنام در دادگستری استان کرمان، زمینه ساز ایجاد بستری برای تربیت اعتقادی، اخلاقی، عبادی و تربیت اجتماعی و سیاسی، ایثار و از خودگذشتگی برای پرسنل دستگاه قضایی خواهدبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.