رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مقدمات تشکیل ستاد استانی قرارگاه توسعه استان‌های زاگرس‌نشین در استان فراهم شده و این مهم در آستانه تحقق یافتن است.

حمیدرضا منتظری در نشست شورای اداری بخش لاران شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: تشکیل قرارگاه توسعه استان‌های زاگرس‌نشین که در سفر استانی رئیس‌جمهور از سوی استاندار پیشنهاد شد، با موافقت ابراهیم رئیسی همراه و در نهایت تشکیل شد و ستاد استانی این قرارگاه نیز در استان در آستانه تشکیل است و در قالب آن برنامه‌ها و اعتبارات تخصیصی به استان ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه به مجموعه‌های استانی خود مسئولیت نظارت بر نحوه اجرای طرح‌های عمرانی و اختصاص اعتبار متناسب با پیشرفت اجرایی طرح‌ها را تکلیف کرده است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی پس از مبادله موافقت‌نامه‌ها اجرای طرح‌ها را با سرعت پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید


منتظری تدوین شناسنامه از ظرفیت‌های استان را از موضوعات مهم در دستور کار عنوان و اضافه کرد: با تدوین این شناسنامه می‌توان با ارائه وضعیت جامعی از ظرفیت‌های استان در جذب شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری (هلدینگ‌ها) اقدام کرد.

وی تهیه بسته تقویتی طرح مولدسازی استان را از دیگر طرح‌های در دست اجرا در استان برشمرد و ادامه داد: از آنجاکه منابع مالی موجود محدود است باید از ظرفیت مولدسازی استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار