مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان بازی با پرسپولیس در رابطه با مسائل مختلف صحبت کرد و گفت: خدا را شکر که VAR بود و حق استقلال خورده نشد.

علی خطیر پس از تساوی دربی ۱۰۲ اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، بچه‌های ما یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا را هم در نیمه اول و هم دوم ارائه دادند. همه هم دیدند که استقلال تیم برتر میدان هم از لحاظ خلق موقعیت هم مالکیت توپ بود، اما متاسفانه روی یک بدشانسی گل خوردیم که خوشبختانه توانستیم زود جبران کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم و در رختکن که رفتم همه بچه‌ها از اینکه بازی مساوی شده است، ناراحت بودند. باز هم خدارا شکر که VAR بود و حق استقلال خورده نشد و اگر نبود داور پنالتی را نمی‌گرفت.

خطیر ادامه داد: این نشان می‌دهد که فدراسیون باید تمام تلاش خود را بکند که VAR برای تمام مسابقات باشد. چون فرق بازی‌ها با VAR و بدون VAR را دیدید. اگر نبود ما باید با این همه پتانسیل و توانایی ۳ امتیاز را از دست می‌دادیم. باز هم خداراشکر که بازی حداقل مساوی شد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه اعتراض‌ها به نیمکت استقلال زیاد بود و حریف می‌گفت داور را مجبور به اعلام پنالتی کردند، گفت: اینکه VAR بوده و نمی‌دانم دیگر دوستان به چه چیزی اعتراض می‌کنند. این انتقادات درست نیست. دیگر نمی‌توانید به VAR هم ایراد بگیرید.

وی در مورد اینکه در صحنه اول به سود استقلال پنالتی گرفته نشد و آیا اعتراض دارید یا خیر، گفت: من داور نیستم، اما حتما نبود که داور نگرفت.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چند کار عمرانی انجام می‌دهید و الان در چه مرحله‌ای است، عنوان کرد: در حال تجهیز کمپ مرحوم حجازی هستیم. برنامه ما این است که سونا، استخر و جکوزی و باشگاه سلامت استقلال را در این‌کمپ داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خخخخخخخخ/ از تساوی ناراحت بودن؟ مربیتون خودشو داشت میکشت از خوشحالی و به دروازه بانم گفت وقت کشی کنه. ناراحت بودن؟ بسه دیگه دغل کاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
خیلی رو دارین بخدا، از تساوی ناراحت بودند؟!!!!
برین خداتون شکر کنید ۱٠ نفره نشدید و با کمک داور از شکست فرار کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
از ذوق زدگی پس از گرفتن پنالتی به ناحق برای استقلال و شادی پس از گل نکونام معلوم بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
???? از خوشحالی داشتن خودکشی می کردند
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۱:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آقا رضا درویشتاکنون اظهار فضل ننمودند .
آقاق خطیر حرفی زدی که یحیی گریون فردا ازت شکایت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
واقعا منگولی یا خودتو زدی به منگولی مربیان از خوشحالی مسابقه فقط شلوارش رو در نیوارود وسط زمین ،بعد ناراحتید؟زیر پوشه سفیدمربیتون عین زبونه پیم پا افتاده بود بیرون بعد میگی ناراحتیم واقعا رو که نیست سنگ پا قزوینه خدا شفاتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خوب از شکست با اون وار الکی فرار کردی خطیر
آخرین اخبار