نخستین واحد تولید کفش مخصوص جوشکاران درشهر پایتخت جوش ایران (هفشجان) از توابع شهرستان شهرکرد چهارمحال وبختیاری راه اندازی شد.

ام البنین فتحی ۵۸ ساله که سال‌ها یک خیاط ساده بوده است با توجه به نیاز جوشکاران به کفش مناسب؛ به کمک فرزندانش دریک کارگاه کوچک اقدام به تولید این نوع کفش کرده است.

حمید خدابخشی یکی از فرزندان خانم فتحی، کفی نسوز، استفاده از چرم دولایه، نخ‌های نسوز به کاررفته درتولید این کفش را از ویژگی‌های این کالا می‌داند.

این مادرکارآفرین تولید را به این محصول محدود نکرده و حالا بیش از ۵۰ مدل انواع کفش مردانه باکیفیت دراین واحد تولید می‌شود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش شهرستان شهرکرد بااشاره به کیفیت کفش‌های این واحد تولیدی گفت: درسال گذشته خانواده خانم فتحی ۲ هزار جفت کفش را به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به کشور‌های عراق و افغانستان صادرکردند.

شهرام خدابخشی فرزند دیگر خانم فتحی هم گفت: ازاین واحد تولیدی سال گذشته ۵ هزار جفت کفش به ارزش افزون بر ۵ میلیارد تومان تولید وبه فروش رفته است.

نجمه خدابخشی دخترخانم فتحی هم می‌گوید: از صفر تا صد تولید اعم از طراحی مدل تا فروش محصول به دست ۴ فرزند خانواده انجام می‌شود.

خانم فتحی گفت: روزی که این کارگاه را راه اندازی کرده ام هدف ایجاد اشتغال برای فرزندانم و تولید یک محصول باکیفیت ایرانی بود که خوشبختانه موفق شدیم.

برچسب ها: جوشکار ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Ukraine
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
آدرسشون کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
سلام اسم برندشون چی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
سلام برای سفارش کفش جوشکاری
آخرین اخبار