مسئول اداره نگهداری و تعمیرات معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران گفت: سند راهبردی نگهداشت و تعمیرات ماشین‌آلات، با توجه به اهمیت زیربنایی این بخش، تدوین می‌شود.

سردار کوروش مکوندی مسئول اداره نگهداری و تعمیرات معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران در همایش ارائه تجربیات در حوزه حمل و نقل و نگهداشت دارایی‌های فیزیکی سپاه قائم (عج) استان سمنان، بیان اینکه ایجاد کارگروه‌های نگهداشت و ارائه تجربیات نگهداری از ماشین آلات در استان‌ها ضرورت دارد، گفت: نیاز است در نگهداشت ماشین آلات سند راهبردی نت (نگهداری و تعمیرات) تهیه نقشه راه و برنامه‌ریزی و ارزیابی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: زیربنای نگهداری و تعمیرات شورای نگهداری و تعمیرات است و باید جلسات آن به صورت منظم در سپاه استان‌ها برگزار شود.

سردار مکوندی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش نگهداری و تعمیرات بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: باید نگهداری از ماشین آلات بر تعمیر آن‌ها تقدم داشته باشد.

مسئول اداره نت معاون آماد و پشتیبانی سپاه اظهار داشت: آمادگی تجهیزات در واقع یک ابزار قدرت نمایی محسوب می‌شود و توجه به آن مولفه مهمی در بحث نظامی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزش و مهارت‌سنجی برای افراد دارنده ماشین‌آلات و تجهیزات باید پیگیری شود و ارتقای مهارت‌ها در حوزه کاربری، نگهداری و تعمیرات صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار