معاون سازمان بسیج:

گفتمان‌سازی ابزار مقابله با دشمن در جنگ نرم است

سردار سرتیپ حسین معروفی گفت:دشمنان در فضای مجازی با جنگ نرم به تقابل با نظام اسلامی ایران می‌پردازند و در این مسیر به گفتمان‌سازی و شبکه‌سازی نیاز است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان ، با بیان اینکه امروز علم رسانه و فضای مجازی یک اولویت برای مقابله با دشمن است، گفت: جنگ امروز دشمن با جمهوری اسلامی در فضای مجازی است و کار ما در این جنگ گفتمان‌سازی، جریان‌سازی، و شبکه‌سازی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز دشمن به دنبال جنگ سخت نیست و تمام تلاش آنها در حوزه جنگ نرم و هدف قرار دادن ذهن و قلب هاست.

وی با بیان اینکه امروز ایران در یک جنگ نابرابر با غرب و متحدان آنها ایستاده است، گفت: ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است.

وی افزود: طرح های مجمع‌های اندیشه ورزی باید به کشور تعمیم داده شود و هدف از این مجامع هم جمع آوری نخبگان و اندیشه ورزان برای ارائه طرح و پیشرفت و رفع مشکلات مردمی است.

سرتیپ معروفی با بیان اینکه خروجی مجامع اندیشه ورزی باید عملیاتی و به منظور حل مشکلات باشد، اضافه کرد: اعضای هیات های اندیشه ورز مردم هستند؛ این یعنی از مردم برای رفع مشکلات مردم در این مجامع صورت می گیرد.

وی بیان کرد که راهبرد های ملی و استانی باید در مجامع اندیشه ورز شناسایی شود زیرا این تصمیم گیری ها باید به هم پیوسته و فراگیر باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این اجلاسیه بر استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق دولت مردمی و ایران قوی تاکید و بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حقیقت بسیج» تبدیل همه تهدیدات به فرصت است» و ما نیز در استان سمنان بر مبنای همین نگاه و دیدگاه، مسائل را در بخش های مختلف احصا می کنیم.

سردار منصور شوقانی افزود: احصای مسائل و مشکلات در بخش های مختلف با هدف مردمی کردن پیشرفت کشور دنبال می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی را باید با مشارکت نخبگان و آحاد مردم برای تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان فراهم کرد.

سردار شوقانی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید زمینه و بستر لازم برای خودسازی، جامعه سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم شود، گفت: بسیج در واقع تبدیل همه تهدیدات به فرصت ها است و در استان سمنان نگاه در همه رده های بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت در همه ابعاد در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.