مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانی در راستای کاهش مخاطرات جاده‌ای در استان گفت: ۹۰۰ راهدار در این خصوص در طول فصل زمستان فعالیت خواهند کرد.

ایرج دست نشان روز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۹۰۰ راهدار در همه جاده‌های استان حضوری فعال خواهند داشت تا زمینه کاهش مشکلات مربوط به فصل زمستان در جاده‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: در طرح زمستانی امسال، ۶۹ اکیپ راهداری و ۲۰ گشت سیار راه اندازی شده و ۶۸ راهدارخانه مستقر در سراسر استان نیز آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین برای طرح زمستانی امسال، ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در نظر گرفته شده است.

دست نشان گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن کردن تردد در مسیر‌های مختلف سطح آذربایجان غربی، مهمترین هدف طرح زمستانی امسال به شمار می‌رود.

وی افزود: البته شهروندان نیز باید در این خصوص یاری گر ما باشند و ضمن خودداری از تردد‌های غیرضروری در ایام سرد سال در جاده‌های استان، در صورت لزوم نیز موارد ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را در سطحی بالا رعایت کنند تا زمینه کاهش سوانح فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.