طرح زمستانی پلیس‌ راه از امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در چهار جاده کوهستانی مازندران آغاز شد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: طرح زمستانی پلیس راه در چهار جاده کوهستانی استان شامل کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر از امروز چهارشنبه ۲۲ آذر آغاز شد و تا روز‌های پایانی اسفند ادامه دارد.

او با بیان اینکه در این طرح روزانه ۷۵ گشت خودرویی پلیس فعالیت خواهند داشت، افزود: هدف از اجرای این طرح انضباط ترافیکی، ایمنی وسایل نقلیه، جلوگیری از بروز صدمات در زمان ریزش کوه و سقوط بهمن و در زمان بروز حوادث کمک به مصدومان و در راه ماندگان است.

سرهنگ جهان‌تاب گفت: باتوجه به سرد شدن هوا لازم است رانندگان از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های کوهستانی و ییلاقی مازندران پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین به طرح ویژه پلیس راه استان مازندران در برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش، اشاره کرد و افزود: این طرح برای وانت بار‌ها و ناوگان باربری درحال اجراست و پس از آن نوبت به خودرو‌های سواری می‌رسد.

سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه طرح برخورد با خودرو‌های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش مخصوصا وانت بار‌ها چند روزی است در دستور کار تمامی جاده‌های استان مازندران قرار گرفته، گفت:این طرح همچنان با قوت درحال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.