سخنگوی دولت گفت: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان تولید پهپاد‌های غیر نظامی و سیویل امروز متن لایحه حمایتی در دولت تصویب شد و به مجلس ارسال می‌شود.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و تسریع در ساخت مسکن مورد نیاز کشور و نیز حمایت از بهبود وضعیت معیشتی نیرو‌های مسلح، امروز آیین نامه ساخت و نوسازی خانه‌های سازمانی نیرو‌های مسلح به تصویب رسید، پیشتر در بودجه هم مفاد آن دیده شده بود و این آخرین آیین نامه اجرایی قانون بودجه امسال بود.

وی افزود: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان تولید پهپاد‌های غیر نظامی و سیویل امروز متن لایحه حمایتی در دولت تصویب شد و به مجلس ارسال می‌شود که برای حمایت از پهپاد‌های غیر نظامی است و درباره تولید و بهره برداری پهپاد‌های غیر نظامی است پیش بینی شد سازمان هواپیمایی کشوری حمایت‌های لازم از شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه را برای تولید یا واردات قطعات داشته باشد.

سخنگوی دولت بیان کرد: مصوبه دیگر امروز دولت موافقت با عضویت استانداران استان‌های مرزی در کمیسیون‌های مشترک اقتصادی ایران و کشور همسایه طرف مقابل همان استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار