رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت : در آستانه فرا رسیدن شب یلدا تعداد هشت تیم بازرسی بر بازار نظارت می‌کنند.

رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در کرمانشاه در حال انجام است، گفت : به‌طور ویژه تشدید نظارت بر بازار شب یلدا از بیستم آذرماه با تعداد هشت اکیپ شروع شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه افزود: همواره عده‌ای سودجو درصدد برهم زدن نظم بازار از طریق افزایش خودسرانه قیمت‌ها هستند، ولی بازرسان اجازه چنین عملی را به آن‌ها نخواهند داد.

وی با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار یلدا گفت: در هشت منطقه شهرداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌همراه با دو گشت مشترک بازرسی بر بازار نظارت می‌کنند.

پهلوانی یکی از اهداف افرایش نظارت بر بازار شب یلدا را کنترل قیمت انواع میوه، آجیل و شیرینی بیان و خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها تا پایان شب یلدا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه بازرسان از از صبح تا غروب ادامه خواهد داشت، گفت: نظارت ویژه بر میوه‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، آجیل‌فروشان، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و مراکز عرضه مایحتاج مردم، انجام می‌شود.

پهلوانی یادآوری کرد: به‌منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا و سایر تخلفات اقتصادی، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.