رای الیوم با اشاره به نبرد جانانه رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در نوار غزه نوشت مقاومت هر روز غافلگیری جدیدی برای ارتش اسرائیل دارد.

رای الیوم در مطلبی درباره جنگ غزه و ورود آن به شصت و هفتمین روز خود آورده است: نظامیان رژیم صهیونیستی در جنگ خود علیه غزه با مهمات و تسلیحات آمریکایی، بیمارستان‌ها و مدارس فلسطینی و نیز مساجد، کلیساها، منازل و بازار‌ها را ویران و مرتکب جنایات فجیعی علیه ملت فلسطین شدند که تاریخ در برابر آن باید از حرکت بایستد.

رژیم صهیونیستی این اقدامات را عامدانه انجام داده است و هدفش نابودی غزه و تبدیل آن به درسی برای کسانی است که به سیاست‌های آپارتایدی این رژیم اعتراض کنند.

کشتار جمعی که از سوی رژیم صهیونیستی با همکاری واشنگتن و لندن صورت می‌گیرد و تمرکزش روی کودکان و زنان نوار غزه است با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان این منطقه و تسلیم آن‌ها انجام می‌شود. سران رژیم اسراییل با ارتکاب این جنایات به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست اطلاعاتی، نظامی و سیاسی خود هستند.

با این حال فلسطینیان با جانفشانی مثال زدنی و پایداری بی نظیر در سرزمین خود و حمایت از مقاومت، هر روز اشغالگران را غافلگیر می‌کنند و با جرات مثال زدنی به مقابله با طرح‌های آن‌ها پرداخته و فرماندهان دشمن را مبهوت کرده‌اند.

هر روز که می‌گذرد فشار بر جامعه بحران زده صهیونیست بیشتر می‌شود و اقتصاد این رژیم که اصولا به اقتصاد آمریکا متکی است را نابسامان‌تر می‌کند.

شورای امنیت باید تیم پزشکی بین المللی برای معاینه فوری سران رژیم صهیونیستی اعزام کند تا از سلامتی جنگ افروزانی مطمئن شوند که همه قوانین و معاهدات بین المللی را زیر پا گذاشته و هرج و مرج و بی ثباتی در منطقه و دنیا ایجاد کرده‌اند.

این رسانه در ادامه به شهادت کودکان و زنان در غزه و خشم جهانی در این زمینه پرداخته و در ادامه آورده است: بشریت امروز با ترس و نگرانی سادیسم مقامات صهیونیست را دنبال می‌کنند و یک سئوال بزرگ ذهن آن‌ها را مشغول کرده است که در سایه وتوی آمریکا و حمایت واشنگتن از متجاوز، اصولا فایده قوانین و نهاد‌های بین المللی چیست؟ انتفاضه بین المللی علیه استبداد اسرائیلی و در حمایت از حق فلسطینی برگرفته از فاجعه انسانی در غزه است. آمریکا به عنوان مخالف برقراری آتش بس در غزه، مسئول سیاسی و اخلاقی جنایات رژیم صهیونیستی است.

رای الیوم نوشت: مشکل به طور اساسی در اشغالگری صهیونیست‌ها و اقدامات خونین آن‌ها علیه فلسطینان و ملت‌های منطقه است نه جنبش‌ها و سازمان‌هایی که ایجاد می‌شوند تا به مقابله با دشمن صهیونیست بپردازند. ریشه مشکل به قبل از شکل گیری حماس و حزب الله و دیگر گروه‌های ضدصهیونیستی بر می‌گردد. چنگ انداختن بر اراضی و بیرون راندن فلسطینیان، مصری‌ها، سوری‌ها و لبنانی‌ها از خانه‌های خود، طرحی قدیمی است. این درگیری قدیمی است که با هر اقدام رژیم صهیونیستی به سمت جلو، تشدید می‌شود. قبل از جنگ غزه این رژیم بردامنه اقدامات خود علیه مسجدالاقصی افزوده و شهرک سازی را تسریع داده و اقدام به کشیدن راه و موانعی کرده بود که به شدت فلسطینیان را محدود کرده بود.

این رسانه آورده است: ساکنان غزه مقاومت را برگزیدند. غزه امروز به نام فلسطین و آزادگان جهان با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس می‌جنگند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
درود خداوند بر مردمان پاک ومقتدرو مظلوم غزه و فلسطین
آخرین اخبار