مدیر بازرسی و نظارت بـر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا در استان خبر داد.

آقای پورحیدر گفت: طرح نظارت بر بازار شب یلدا از ۱۸ آذر ماه با فعالیت تعداد ۲۴ گروه نظارتی در استان آذربایجان شرقی آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و نیاز مبرم برای تامین مایحتاج عمومی مردم و برای ایجاد آرامش در بازار و امنیت غذایی طرح نظارت بر بازار شب یلدا در استان اجرا می‌شود.

آقای پورحیدر با اشاره به اینکه این طرح در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود یادآور شد: به استناد تفاهم‌نامه منعقد شده وزارت جهادکشاورزی و اتاق اصناف کشور در شبکه عمده‌فروشی بازرسان جهادکشاورزی و در شبکه خرده‌فروشی بازرسان اصناف نظارت در این طرح را انجام می‌دهند.

 وی گفت:در این طرح میوه، محصولات پروتئینی و آجیل مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیرو‌های بازرسی این مدیریت با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و ظرفیت بازرسان اتاق اصناف در خرده فروشی‌ها نسبت به اجرای عملیات بازرسی اقدام می‌نمایند و گزارش آن به صورت روزانه در سامانه مدیریت بازرسی سیمبا به صورت دقیق وارد می‌شود.

آقای پورحیدر گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.