روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اعلام کرد: طی جلسهای با حضور رئیس انجمن صنفی رانندگان باری و مسئول پایانه بار تبریز شکایات و مشکلات رانندگان از جمله نواقصات سامانه جامع تجارت و سامانه رزرو لاستیک بررسی شد.
برخی سودجوییها از صدور حواله تا دریافت لاستیک سهمیهای رانندگان بدون اطلاع آنها از جمله چالشهای رانندگان بود.
همچنین اتحادیه لاستیک فروشان طی ابلاغیهای به واحدهای توزیعی از آنها خواست قبل از تحویل لاستیک مدارک صاحب حواله و آورنده آن را تطبیق دهند در غیر اینصورت عواقب بعدی به عهده صاحب واحد صنفی توزیعی است.
بر اساس این گزارش آموزش نحوه صدور حواله برای رانندگان از سوی نماینده اتحادیه لاستیک فروشان در پایانه بار ادامه دارد.