اعضای سازمان ملل بامداد چهارشنبه طی رأی‌گیری در مجمع عمومی، به قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور برای برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه رأی دادند.

اعضای سازمان ملل متحد بامداد چهارشنبه طی رأی‌گیری در مجمع عمومی، به قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور برای برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه رأی دادند. این قطعنامه با ۱۵۳ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۲۳ رأی ممتنع به تصویب رسید و از رژیم صهیونیستی می‌خواهد فوراً حملات به نوار غزه را پایان دهد.

آمریکا، اتریش، چک، گواتمالا، لیبریا، میکرونزی، نائورو، پاپوآ گینه نو، پاراگوئه و رژیم صهیونیستی به این قطعنامه رأی منفی دادند.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از تاریخ هفتم اکتبر تاکنون، در جلسات متعددی که داشته با کارشکنی آمریکا نتوانسته قطعنامه‌ای الزام‌آور برای برقراری آتش‌بس در این منطقه تصویب کند.

در جدیدترین مورد آن، در تاریخ هجدهم آذر، دولت آمریکا در ادامه حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی، پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین نیز از وتوی قطعنامه اخیر شورای امنیت توسط آمریکا که خواستار آتش بس فوری بشردوستانه در غزه شده بود، ابراز تاسف و ناامیدی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
که ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه ارتش آمریکا جنایتکار از خط قرمز در غزه عبور کرده‌ است.
و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها جنایتکار سکوت اختیار کرده اند.
تعداد شهدای غزه به 18608 نفر رسید/ شمار شهدای فلسطینی به 18608 نفر افزایش پیدا کرده و تعداد مجروحان به 50594 نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.
دولت آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
ارتش آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
کشورهای اروپایی شریک جرم اسرائیل هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اراء ممتنع چه کشورهایی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
میگید لیستو ببینید همه رای مثبت دادن جز آمریکا
برادر من مردم اروپا پدرشونو در آوردن
آمریکاهم تهش وتو میکنه فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
لیست مخالفان رو نگاه کنید تا ببینید که دوران افول امریکا شروع شده یا نه. خنده داره واقعا.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
وقتی آمریکا وتو کنه دیگه رای بدن یا ندن چه فرقی داره
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : رای سازمان مللی که پشتیبانه اهرمهای قوی بازدارنده نظامی سیاسی اقتصادی بر علیه کشورهای ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین جنایتکاران اشغالگران همچون قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی اشغالگر در فلسطین و آمریکا و انگلستان و دیگر همپیمانان غربی شرقیشان را نداشته باشد بدرد چی میخوره و این سازمان ملل متحد و سازمان امنیت جهانی و سازمان بهداشت جهانی غربیها را که برای چند ابرقدرت جهانی غربی شرقی کارآمدی سیاسی دارد باید منحل کنسل فروپاشی شود و از نو در یه کشور قدیمی تاریخی باستانی متمدن تمدن ساز عدالت گستر حقوق بشرانه انسانی اسلامی در ایران اسلامی برپا شود خداوند جل جلاله در کتاب مقدس قرآن کریم می فرماید اگر انسان بی گناه مظلوم بی دفاعی را به قتل برسانید یا بگذارید شاهد باشید که انسان بی گناه مظلوم بی دفاعیی را به قتل برسانند سنگینی جرم جنایت عقوبت عذاب الهیش بر آن قاتل یا قاتلین و شرک جرمهایشان به اندازه آن است که مثل اینکه تمامی مردم جهان آن وقت زمانه را یکجا به قتل رسانده اید حال حساب کنید که چه جرم جنایات بس سخت سنگین گردن قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی و غربی و سازمان ملل متحد ناکارآمد غربیها و شورای امنیت ناکارآمد غربیها افتاده است
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : دولتهای رژیم جعلی صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی ها و غربیهای ضد حق حقوق بشر با آن سازمان ملل غربیشان و آن شورای امنیت سازمان ملل غربیشان به والله قسم به والله قسم به والله قسم از اساس ریشه همگیشان دروغگو جنایتکار اشغالگر کودک کش نسل کش مظلوم کش شکنجه گر فاسد فاسق لامذهب خدانشناس هستند که باید ملتهای این کشورها بر علیه حاکمان رهبران دولتهای دروغین جعلی کشورهای غربیشان هر چه سریعتر متحد شوند قیام انقلاب کنند این دروغگویان جنایتکاران ضد حقوق بشر ضد مستضعفین بینوایان محرومان فقیران مسکینان ایتام عالم را به زیر بکشند به اشد مجازات کیفری اعدام برسانندشان و آن سازمان ملل و شورای امنیت غیر مستقل غیر قدرتمند تبعیضگری ناکارآمد غربیها را فروپاشی از بیخ بن ساختمانشان را تخریب نابودش کنند تا سازمان ملل متحد و شورای امنیت ملل متحد جهانی کاملا مستقل قدرتمند مقتدر عدالت گستر را در سرزمین باستانی متمدن ایران اسلامی در حومه تخت جمشید پاسارگاد از نو بنا ساخته شود با قوانین حقوق بشرانه متمدنانه دقیق عادلانه ایرانی اسلامی برای کل جهان شرق غرب عالم هستی آن زمان هیچ کشور در جهان نمی تواند به کشور مظلومی ظلم ستمگری اشغالگری غارتگری تجاوزگری کند و همه مستضعفین بینوایان محرومان ایتام فقیران بیکاران ازکار افتادگان تهی دستان مسکینان سر تا سر کره زمین حقوق معیشتی خوب کافی به شماره حساب هایشان واریز می شود هر ماه در طی سال از خدمات بهداشتی رایگان برخوردارند مسکن خانه خودرو تلفن همراه اینترنت رایگان خواهند داشت و احدی در جهان دوچار فقر فلاکت گرسنگی بی‌پولی مطلق نخواهد بود ژنده پوش نخواهند بود و از همه خدمات یک شهروند درجه یک به صورت رایگان برخوردار خواهند بود و در آن زمان به هیچ ظالم ستمگر زیاد خواه فاسد فاسق جنایتکار مجرم گنهکاری که حق حقوق مردم را ضایع کند به خاطر منویات شخصی حزبی باندی مافیایی جناحی خبیث شخصی خودشان هیچ رحمی هیچ رأفتی به این مافیا در سر تا سر جهان نخواهد شد و به شدت سرکوب مجازات‌های سخت سنگینی خواهند شد انسان را به کمال شرافتمندی احترام اشرف مخلوقاتش خواهد رسید و نسل اندر نسل این قوانین حقوق بشرانه عادلانه صحیح خداپسندانه به صورت سیستماتیک این خدمات ارزنده بشر دوستانه از تولد تا مرگ برای تک به تک انسانهای روی کره زمین ارایه خواهد شد و احدی یافت نمی کنید بر روی کره زمین که فقیر حقیر مسکین کارتون خواب بیچاره بی درمان گرسنه بی پول باشد تمامی ثروت‌های جهان به صورت صحیح عادلانه مابین همه این افراد بینوایان و ناتوانان و از کار افتادگان و ایتام فقیر و بیکاران بی خانمانان بیماران فقیر خانواده های زندانیان فقیر تقسیم خواهد شد و سپاه ارتش قدر قدرت مقتدر کارآمد زیر نظر این سازمان امنیت جهانی دفاعی نظم امنیت بهداشتی عادلانه جهانی از همه کشورهای جهان در خدمت این ارتش سپاه قدر قدرت مستقل خواهند بود اونوقت در آن دیگر ابرقدرت نظامی شرق غرب وجود نخواهد داشت همه زیر یک پرچم عدالت جهانی حقوق بشر جهانی سازمان ملل جهانی ایرانی اسلامی با صلح صفا آرامش امنیت آسایش به فعالیتهای کاری گوناگون خود در هر زمینه ایی مشغول خواهند بود بر روی کره زمین و سر کشان توطئه گران فتنه گران زیاده خوان شیطانی در هر کجای عالم هستی که بخواهند برای خودشان تشکیلاتی تروریستی سفاکانه بر علیه این حقوق بشر ایرانی اسلامی درست کنند به شدت در نطفه سرکوب نابود خواهند شد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
از این 10 کشور که رأی مخالف به آتش بس داده اند ، اگر آمریکا و اسراییل را جدا کنید ( بدلیل ماهیت ضد بشری و استکباریشان )
، آن 8 کشور دیگر به مانند کفتارهایی هستند که هیچ ارائه ای از خود ندارند !!!
بدیهی است نام اینها در تاریخ ثبت خواهد شد و.... !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
غیرالزام اور یعنی هیچ سودی نداره

جالبه.اسم‌مخالفای قطعنامه رو میبینی جغرافیات خوب میشه.این کشورها کی بوجود اومدن؟میکروتزی و نائورو و غیره

جمهوری چک هم از لج روسیه حاضره کفش بایدن رو تا ۷۰۰ سال لیس بزنه احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حالا اگر اینها با ایران همراهی می‌کردند غربگداها می‌گفتند هر چی کشور داغونه با ما رفیقه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
وتو کردن کار شکنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این وتو با وتوی ابرو فرق می کنه ، نابغه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۱۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خواهشا ایران رو تحریک ووارد جنگ جدید نکنید به ایران چه ربطی داره اردن میخواد به عراق حمله کنه معلومه شما از طرف آمریکا واسرائیل برای تحریک عراق وایران با جنگ با اردن دارید دوستی خاله خرسه در میارید برامون انگار دوست ودلسوز ما هستید گم شید کثافتهای قاتل این تحریکات شما تاریخ مصرف برا ایران نداره تازه مردم ایران دارن روی آرامش رو می‌بینند از حسادت دارید میلیمتری نخیر ایران با هیچ کشوری وارد جنگ نمیشه یک بار برای عراق جنگید اما اکثر دولتمردان عراقی آمریکایی در آمدن منظور ندارن واسه چی یکبار گول خوردن بسه ایران برا هیچ کشوری چه نیابتی چه غیر نیابتی نمیکنه مگه چون عزیزانمون رو از سر راه آوردیم اینا بجنگند ودولتمردان آمریکایی واسرائیل مزدور اکثریتسون بجز مجاهدین کیفشان رو مزدوران ببرند خوده دولتمردان مزدور عراق این دفعه بجنگند تا قدر عافیت نمک نشناسی رو بدونند خواهشا ایران هیچ دخالتی نکنه باید باید به فکر ملت ناموس خاکش باشه والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
، ایران واسه هیچکس نیابتی نمیجنگه و نجنگیده و هر جا تا الان وارد شده بخاطر همین حفظ خاک و آب و ناموس خودش هم بوده. مثل جنگ با داعش که اگر ایران کمک نمی‌کرد الان ناموس تان داشت ریش داعشیها رو آب و شانه می‌کرد. یادمه آن موقعها هم میگفتید که ما به داعش چکار داریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
طرح نیل تا فرات شامل ایران میشه
اگه باهاشون مبارزه نکنیم ایران می‌ره تو‌طرح
Netherlands
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این قطعنامه الزام آور نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
غیرالزام‌آور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نصر من الله و فتح القریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
امروز متحدان آمریکا فقط همین 10 کشور کوچک و ضعیف جهان هستند و این یعنی انزاوی کامل آمریکا در جهان. کجاست کشورهای بزرگ اروپایی و آسیایی شرقی که همیشه چشم بسته از آمریکا دفاع می کردند؟؟؟ واقعا این طوفان الاقصی همچون سونامی بزرگی بود که آبرو و حیثیت و اعتبار جهانی را از آمریکا و اسرائیل و هلوکاست گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ایران همون طوفان الاقصی رو حمایت کرد بستشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اكه ايران با اين ليست از كشورا كه منفي دادن همسو بود الان يه عده خود شيرين و غرب زده دادشون بلند ميشد كه اي واي ايرانم كيا طرفدارش شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ميكرونزي مخالف اتش بس!!!
اي كشور احتمالا از خود غزه هم كوجك تره
خدا خواسته ميكرو هسته اكه بشتر بود جه مي كرد
(خدا خر رو ديده بهش شاخ نداده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خخ حتی اروپا هم پشت امریکا رو خالی کرده. بدبخت کسایی که هنوزم فکر میکنن کد خدا امریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سازمان تروریستی ملل متحد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
زبان دنیا را که بلد باشی ١۵٣ کشور با تو هم نظر می شوند و فقط ١٠ کشور خلاف تو موضع می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اونا هم کشور نیستن یکی غاصبه چندتا هم جزیره، فقط شیطان بزرگ مونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
امروز متحدان آمریکا فقط همین 10 کشور کوچک و ضعیف جهان هستند و این یعنی انزاوی کامل آمریکا در جهان. کجاست کشورهای بزرگ اروپایی و آسیایی شرقی که همیشه چشم بسته از آمریکا دفاع می کردند؟؟؟ واقعا این طوفان الاقصی همچون سونامی بزرگی بود که آبرو و حیثیت و اعتبار جهانی را از آمریکا و اسرائیل و هلوکاست گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
فقط ببین چند تا کشور مخالف هستن بعد قضاوت کن الان دوران افول امریکا هست یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
فقط لیست مخالفان رو نگاه کنید تا ببینید دوران ابر قدرتی امریکا به سر اومده یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
یه نگاه هم به لیست 23کشور ممتنع نگاه کن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
فقط ببینید کیا با امریکا هم نظر بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
رژیم کافر و منافق اردن داره آماده میشه که به عراق حمله کنه
از آنجا که اُردن هیچ گونه منبع درآمدی هم ندارد بی شک این حمله (برای فتح مناطق نفت خیز جنوبی عراق) هستش

با توجه به این اخبار که :
در این چند ماهه هزاران سرباز اردن نزدیک مرز عراق جمع شدن
از طرفی رژیم صهیونیستی و آمریکا هم همین طور دارند به اردن سلاح می‌دهد

بهتر است ایران و عراق حمله ای پیش دستانه داشته باشند و پایگاه ها و فرودگاه های اُردن را بمباران کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
به فرض اردن بخواد به عراق حمله هم داشته باشه به بهانه نیاز داره
شما نباید اشتباه کنید و بهانه دستش دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اردن آخه کشوره
مردم اردن شاهشونو قبول ندارن حتی
اگه حمله کنه اردنی ها پشت عراقی ها میان
Netherlands
Bm20
۰۷:۲۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در این مورد ،سازمان ملل هیچکاره است... سازمان سیا
آخرین اخبار