پیکر مطهرسه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهرستان بهمئی در لیکک مورد استقبال قرار گرفت.

امام جمعه شهر لیکک در جمع مردم بهمئی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، به بیان فضیلت جهاد در راه خدا پرداخت و گفت: فداکاری، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا باعث شد، که امروز در سایه امنیت و اقتدار، اهداف انقلاب اسلامی را به نحو مطلوب پیش ببریم و زنده نگه داریم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بر اهمیت تفکر ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه تاکید کرد و افزود: اندیشه و تفکر شهادت و ادامه راه شهیدان، فرصت مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در حوزه‌ها و برهه‌های مختلف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم این دیار در استقبال از شهدای خوشنام گفت: مردم بهمئی پای انقلاب و راه شهدا تا پای جان ایستاده اند و این شور و شعور مردم این دیار برای ادامه راه شهدا، نشان می‌دهد که بهمئی‌ها همانند عصر رسول الله در صحنه حاضر هستند و برای تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف هم جانفشانی خواهند کرد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه، مهمترین راه مقابله با توطئه دشمنان بصیرت و آگاهی مردم است افزود: شناخت تفکر، منش و منزلت شهدا رسالت تمامی اقشار مردم به خصوص جوانان است تا ادامه دهنده راه پرفیض الهی باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی هویت دینی و فرهنگی جوانان ما را نشانه گرفته اند گفت: ولایت پذیری، بصیرت و روحیه ایثار و مقاومت رمز موفقیت در مقابل جنگ نرم دشمنان است و باید آگاه‌تر و به روزتر از گذشته در صحنه باشیم.

مراسم تشییع پیکر مطهر این ۳ شهید گمنام یکشنبه ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) همزمان با سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۸۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در این استان خانواده ۶۳ شهید همچنان در انتظار پیکر فرزندانشان هستند.

۱۱ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۵۱۶ آزاده در این استان وجود دارد.

بنیاد شهید این استان در مجموع ۸۵ هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان را زیرپوشش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
لطفا از شهدا و شهیدان در جهت منافع خودت استفاده نکنید