دادستان زرند گفت:مدیران زرند دستور العمل شورای امنیت درخصوص پیشگیری از سرقت را کامل اجرایی کنند.

رضا یعقوبی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان که با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در زرند برگزار شد ،گفت: نظر به ابلاغ دستور دادستان کل کشور در خصوص اجرای دقیق دستورالعمل پیشگیری از سرقت که توسط شورای امنیت کشور تدوین شده ، نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل در دادسرای زرند با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات موثر در راستای کاهش سرقت افزود: در دستورالعمل ابلاغی شورای امنیت کشور برای مقابله با سرقت وظایفی برای هر دستگاه در نظر گرفته شده است که این موضوع از سوی دستگاه قضایی به آن‌ها ابلاغ و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

یعقوبی بیان کرد: در دستورالعمل مذکور کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شورای تامین شهرستان پیش‌بینی شده، که این کمیسیون نیز در زرند تشکیل شده است.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند تصریح کرد: با توجه به طرح جامع پیشگیری از سرقت شهرستان و نیز مفاد دستورالعمل شورای امنیت کشور، دستگاه‌ها موظف اند در خصوص کاهش بزه سرقت اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام دهند و مقرر شده در صورتی که با چالش یا مانعی در اجرای آن مواجه هستند راهکار‌های پیشنهادی خود را جهت انعکاس به دادستانی کل کشور به دادسرای شهرستان اعلام کنند.

مدعی العموم زرند با اشاره به اینکه شرح کامل وظایف دستگاه‌های متناظر، از ناحیه دادستانی زرند مجدداً برای کلیه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده، گفت: از این پس هرگونه کم کاری و اهمال در راستای انجام وظایف ابلاغی بر بعهده مدیران دستگاه‌ها است و به طور قطع، از ناحیه دادستانی زرند، این موضوع با جدیت پیگیری خواهد شد.

برچسب ها: سرقت ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار