«مسأله‌شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت»عنوان ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در گیلان

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان گفت:پانزدهمین دوره هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این استان از ۲۵ تا ۳۰ آذر برگزار‌ می‌شود.

سید‌جلیل میرعظیمی امروز (سه شنبه ۲۱ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: «مسأله‌شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت» عنوان  ویژه‌برنامه‌های  ایام هفته پژوهش شمرده می شود. 

 

 مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان با اشاره به جایگاه جستجو‌گری، خلاقیت‌ورزی و نوآوری در فعالیت‌های این مجموعه افزود: هفته پژوهش بستری برای بررسی روند توسعه و پیشرفت فعالیت‌های پژوهشی و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌ها در این حوزه به‌شمارمی‌رود.

میرعظیمی  به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هفته پژوهش اشاره‌ کرد و گفت: برگزاری نشست‌های پژوهشی با عنوان «نگاه‌نو» و «لذت‌کشف»، ویژه اعضا وتجلیل از مربیان و اعضای فعال در عرصه پژوهش، انتشار فراخوان دست‌سازه‌های خلاق، راه‌اندازی آزمایشگاه کوچک من، بازدید اعضا از مراکز علمی و پژوهشی و فراهم‌سازی زمینه بازدید دانش‌آموزان از مراکز کانون پرورش فکری و برپایی کارگاه‌های پژوهش‌محور، ازدیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون گیلان است. 

وی درادامه از برگزاری نشست‌های «تفکر فلسفی» و «گام‌به‌گام تا پژوهش» با حضور اعضای نوجوان اشاره کرد و گفت:  معرفی کتاب‌های مناسب به مخاطبان و برگزاری نمایشگاه دست‌آورد‌های علمی مربیان و اعضا با عنوان «می‌خواهم‌بدانم چرا...» و تجلیل از را از جمله برنامه‌های هفته پژوهش عنوان‌کرد.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، ایجاد بستر‌های مناسب برای ورود کودکان ونوجوانان به فعالیت‌های پژوهشی در حوزه محیط‌زیست و پسماند را یک اولویت دانست و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی با این موضوع و اندیشیدن تمهیدات لازم برای بازدید آینده‌سازان از مراکز بازیافت زباله و مدیریت پسماند را گامی برای نیل به این هدف خواند.

برچسب ها: پژوهش ، کودک و نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.