نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تجمع باشکوه عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با هدف هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با سادات اهواز دیدار کرد.

 او در این دیدار که در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد، گفت: استان خوزستان از استان‌های کم‌نظیر به لحاظ ظرفیت‌های گوناگون است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: استان خوزستان به لحاظ ظرفیت‌های مادی، در ظرفیت‌های معنوی هم بی‌بدیل است که یکی از آن‌ها حضور سادات بزرگوار است که در گوشه گوشه استان حضور دارند.

حجت‌الاسلام  موسوی‌فرد گفت: این ظرفیت در استان خوزستان باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار گیرد که مورد رضایت خداوند متعال واقع شود.

او  با اشاره به آیه قرآنی یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ  افزود: خداوند متعال بر همراهی با صادقین امر کرده که محمد و آل محمد (علیهم السلام) هستند البته همراهی با انسان کامل خیلی سخت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که همراهی با انسان کامل سه شرط دارد، ادامه داد: معرفت پیامبر و آل پیامبر (ص)، محبت و اطاعت این شروط هستند. به هر میزان که معرفت گسترده شود محبت عمق پیدا می‌کند و هر چقدر این هم بیشتر شد، اطاعت عمق پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام  موسوی‌فرد با طرح این پرسش که چه تعداد از مردم با حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا همراهی کردند؟ گفت:  این همراهی شرایط سختی دارد که نمونه‌های متعدد مردود شدن افراد در مقاطع وجود دارد.

او می‌گوید: حداقل استفاده از ظرفیت سادات حضور پرشکوه جمعیت در مناسبت‌های دینی است، اما در طول سال چند برنامه باید متمرکز باشد. یکی از این مناسبت‌ها اجتماع بزرگ فاطمیون در اهواز است که سردمداران آن سادات هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ویژه‌برنامه تجمع باشکوه عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با تشییع شهید گمنام در تاریخ ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ در اهواز برگزار می‌شود که می‌طلبد همگی حضور پرشور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.