مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان:

تلاش کنیم سبک زندگی شهدا سبک زندگی ما شود

حجت الاسلام هنرهوده گفت: باید تلاش کنیم، سبک زندگی شهدا سبک زندگی ما بشود و خصوصیت آن‌ها را در زندگی خود پیاده کنیم.

همزمان با ایام فاطمیه، مراسم روضه خوانی و مداحی در حرم  شهدای گمنام کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: باید تلاش کنیم، سبک زندگی شهدا، سبک زندگی ما شود و خصوصیت آن‌ها را در زندگی خود پیاده کنیم و همواره در کنار قبور مطهر و منور شهیدان حاضر شویم.

وی بیان کرد: بزرگ ترین ویژگی شهدا، این است  که زنده اند و نزد خداوند روزی می‌خورند و  کسانی که در راه خدا جهاد کردند به بالاترین نیکی دست یافتند؛ بنابراین در روز قیامت می‌توانند شفاعت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: مقام و جایگاه شهدا، نزد خداوند متفاوت است و شهدا از در ویژه‌ای وارد بهشت می‌شوند. 

وی بیان داشت: مردمی بودن از ویژگی‌های شهیدان است و سردار دل‌ها در دوران دفاع مقدس با بهره بردن از قدرت مردمی، لشکر ۴۱ ثارالله را پایه گذاری کرد که همواره در عرصه‌های گوناگون پیروز میدان بود.

حجت الاسلام هنرهوده با بیان اینکه وشهیدان رجایی و باهنر جزو مردمی‌ترین افراد بودند، گفت: شهیدان ساده زیست بودند و شهید چمران از جمله مردان روزگار ما بود که ساده زیست بود و به دنبال تجمل گرایی نرفت.

وی بیان داشت: شهیدان عدالت خواه بودند و  شهیدان ستار ابراهیمی و سید محمد تقی رضوی از شهدای جهادگر در دوران دفاع مقدس هستند که از پارتی بازی و سفارش کردن پرهیز می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: کم حرفی و پرکاری از دیگر ویژگی شهیدان بود، آنان تلاش می‌کردند در عمل خود را به دیگران عرضه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار