معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از استقرار نمادین معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در میدان «شهدا» (مشتاق) خبر داد.

 عبدالرضا شیخ‌شعاعی گفت: وضعیت میدان شهدا (مشتاق) مورد رضایت هیچ‌یک از ذی‌نفعان و ذی‌اثران این میدان نیست؛ نه مردم کرمان، نه کسبه میدان، نه زائران و مسافران شهر کرمان و نه هیچ‌یک از مسئولان شهر، از شرایط این میدان راضی نیستند.

وی تصریح کرد: میدانی که به نام مقدس شهدا،  نام‌گذاری شده، مقبره مشتاق‌علی‌شاه به‌عنوان یک اثر فرهنگی و تاریخی در این محدوده قرار دارد و مهم‌تر از همه، مسجد جامع کرمان به‌عنوان یک اثر تاریخی و مذهبی در مجاورت این میدان قرار گرفته، نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، افزود: امروز فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم که توجه مردم و مسئولان را به نارسایی‌ها و مشکلاتی که در این میدان وجود دارد، جلب کنیم و مقدمه‌ای برای انجام هماهنگی‌های لازم برای بهبود وضعیت میدان شهدا  شود.

شیخ‌شعاعی، درخصوص استقبال شهروندان از این اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، تصریح کرد: تعدادی از افرادی که مراجعه کردند، ارباب‌رجوع سازمان بودند و سایر شهروندان از جمله کسبه و ساکنان اطراف میدان نیز حضور پیدا کرده و نظرات و مشکلات خود را درخصوص میدان «شهدا» (مشتاق) مطرح کردند؛ برخی درخواست‌ها و انتقاد‌ها نیز مربوط به سایر بخش‌های شهرداری است که به آن‌ها منتقل می‌کنیم. 

 

استقرار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در میدان

استقرار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در میدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار