سومین جلسه شورای عالی محیط زیست در دولت سیزدهم و سی و هفتمین جلسه این شورا با حضور رئیس‌جمهور با ۶ دستور جلسه فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سومین جلسه شورای عالی محیط زیست در دولت سیزدهم و سی و هفتمین جلسه این شورا با حضور رئیس‌جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و دستگاه‌های ذیربط با ۶ دستور جلسه فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نورمحمدی با اشاره به اهمیت جلسه شورای عالی محیط زیست اظهار کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی درباره اجرای قانون هوای پاک، طرح‌های هادی واقع در مناطق چهارگانه، اصلاح و بازنگری مناطق چهارگانه محیط زیست و ارتقاء سطح حفاظتی عرصه‌های واجد شرایط از جمله بند‌هایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌ها تصریح کرد: افزایش میزان خسارت و مطالبه ضرر و زیان حیات‌وحش و راهکار‌های فوری حفاظت از گونه در معرض انقراض یوزپلنگ آسیایی از جمله دستورات سی و هفتمین جلسه شورای عالی محیط زیست خواهد بود.

نورمحمدی اضافه کرد: این سومین جلسه شورای عالی محیط زیست با حضور رئیس‌جمهور است که از ابتدای دولت سیزدهم برگزار شده که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های حل مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست تعامل با دستگاه‌های مختلف است، اظهار کرئ: شورای عالی محیط زیست می‌تواند به عنوان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل این حوزه نقش مهم و ارزنده‌ای در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری در این حوزه داشته باشد و برگزاری سه جلسه در طول ۲ سال ابتدایی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نشان از اهمیت امر محیط زیست برای این دولت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
این مجلس و ربیس جمهور بی عرضه ای که من میبینم عمرا بتونن کثیفی هوا و ترافیک‌ رو حل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
امیدواریم رئیس جمهور فیلتر دوده گازوییلیا رو اجباری کنه
حداقل تو روزای آلوده
آخرین اخبار