سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : میزبانی از زوار امام حسین (ع) از مرز خسروی به عنوان اصلی‌ترین، قدیمی‌ترین، نزدیکترین و بهترین گذرگاه برای تردد زوار به کربلای معلی، افتخاری برای این شهرستان است.

محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی در فرمانداری قصرشیرین، گفت : در ایام اربعین امسال شاهد بدرقه یک میلیون زائر اربعین از مرز خسروی بودیم و حضور این تعداد زائر در تاریخ این مرز بی سابقه بود.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال زائران از مرز خسروی برای عزیمت به کربلای معلی به طوریقین در سال آینده شاهد افزایش ۲ برابری زائران از مرز خسروی خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه هم اکنون روزانه شاهد تردد یک هزار نفری زائران از مرز خسروی هستیم، گفت: پایانه مرز خسروی با امکانات کامل پذیرای حضور زائران است.

وی اضافه کرد: مرز رسمی خسروی به عنوان دروازه اصلی و قدیمی عزیمت به کربلا و عتبات عالیات زیرساخت‌های بسیار مطلوبی برای تردد زائران دارد که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تردد زائران به مکان‌های مقدس و زیارتی کشور عراق باشد.

نجفی با بیان اینکه ما هرچه داریم از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا داریم، گفت: خدمت کردن برای اهل بیت و امام حسین (ع) به طور یقین عاقبت بخیری را به دنبال دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.