معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ۵۰۰ مبلغ روحانی به مناسبت ایام فاطمیه در سطح مساجد، مدارس، اداره‌ها و روستا‌های استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام حسن محمدی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به فعالیت مبلغان در سه حوزه کاری گفت: نخست، افرادی هستند که در طول سال و به طور مداوم فعال هستند که با فرا رسیدن مناسبت‌های خاص از جمله محرم و فاطمیه، فعالیتشان گسترش پیدا می‌کند، دوم روحانیون حاضر در مدارس و ادارات و دسته سوم نیز مبلغان اعزامی هستند.

وی با اشاره به اینکه در قزوین مشکل کمبود روحانی نداریم، افزود: با توجه به تعداد حوزه‌های علمیه و طلاب در استان قزوین نیازی به جذب روحانیون غیر بومی نداریم و اینکه گاهی اوقات طلابی هم که از قم برای تبلیغ به قزوین سفر می‌کنند نیز بومی همین استان هستند.

حجت الاسلام محمدی، مکان تبلیغ طلاب را مساجد، مدارس، ادارات، هیات‌های مذهبی و روضه‌های خانگی برشمرد و تصریح کرد: هدف مبلغان در ایام فاطمیه تقویت جهت پیوند‌های اجتماعی و نشر سیره زندگی حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی برتر به بانوان استان است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری دسته‌های عزاداری در روز شهادت حضرت زهرا (س) در مراکز شهرستان‌ها خبر داد و از شهروندان قزوینی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار