هزار و 200 روحانی در ماه مبارک رمضان برای ترویج احکام اسلامی به مناطق مختلف استان اعزام میشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي قزوين در همایش طلایه داران تبلیغ گفت:  اين روحانيون علاوه بر اقامه  نماز جماعت ،  جلسات قرآن، تفسير،احکام شرعي و پرسش و پاسخ را برگزار می کنند.
اعزام هزار و 200 مبلغ روحانی به مناطق مختلف استان
نماينده ولي فقيه در استان هم در اين همايش گفت: همه ي مشکلات جامعه ناشی از دوری از مباني قرآنی است .

حجت الاسلام والمسلمين عابديني افزود : مردم در مقايسه با زمان گذشته درک بهتري از مسائل ديني دارند و اشتیاق آنان براي درک مسائل دينيروز به روز بيشتر مي شود و اگر سخنان روحانيون براي آنها با قصه و مثل هايي از قرآن همراه باشد حتما پذيراي حرفهاي ما  و معارف اهل بيت خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمين عابديني  از مبلغان خواست ضمن آگاهی از مشکلات و دغدغه های روستاییان ، جوانان و خانواده ها را  بیشتر با مشکلات اجتماعي و آسیب های مصرف مواد مخدر  آگاه کنند.
امام جمعه قزوين همچنین  معرفی و شناساندن شخصيت معنوي و سياسي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبری را از وظايف اصلي  مبلغان بیان کرد.
اعزام هزار و 200 مبلغ روحانی به مناطق مختلف استان
حجت الاسلام نعمت الهي مدير کل تبليغات اسلامي استان هم گفت : افراد مبلغ بايد مصداق هاي اقتصاد مقاومتي را براي مردم تبيين کنند و سعي کنند از طرح مسائل اختلافي ميان افراد و روستاييان بپرهيزند.

چگيني مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان هم در اين جلسه ضمن اشاره به مصرف بالاي برق در استان  ، از روحانيون خواست تا مردم را به صرفه جويي در برق دعوت کنند.
انتهای پیام/


 
برچسب ها: مبلغ ، روحانی ، مناطق ، رمضان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار