قالیباف گفت: از وزارت امور خارجه می‌خواهم که بر اساس قانون الزام دولت به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین فهرست کالا‌های اسرائیلی را اعلام کند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ آذر) در نطق پیش از دستور خود گفت: فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: این شورا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، قرارگاه فرهنگی کشور است و بر این اساس باید بازآرایی مداوم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جهت مقابله با جبهه‌بندی فرهنگی دشمن را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتکار، خلاقیت، توجه به ماهیت مردمی امور مرتبط با فرهنگ، دید باز و دقت نظر در پایش وضعیت فرهنگی کشور باید همواره مورد توجه این شورا قرار گیرد، اضافه کرد: توفیق روزافزون این نهاد ریشه‌دار انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

قالیباف افزود: همچنین شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با همکاری کامل ایالات متحده آمریکا به عنوان پشتیبان اصلی و شریک آن‌ها در تمام جنایت‌ها به کشتار مردم بیگناه غزه و نابودی زیرساخت‌های حیاتی زندگی مردم ادامه می‌دهد. موتور محرک و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه، پشتیبانی نظامی، رسانه‌ای و دیپلماتیک آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه حوادث روز‌های گذشته ثابت کرد که مردم غزه پیروز واقعی میدان هستند و هیچ اقدامی نخواهد توانست شکست بزرگ و حیثیت برباد رفته رژیم صهیونیستی در واقعه ۷ اکتبر را ترمیم کند، ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان به مراتب منفورتر از گذشته است و تصور قدرت پوشالی آن‌ها حتی در میان دوستانشان از بین رفته است.

وی تصریح کرد: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از دولت‌های خود انتظار دارند تا اجازه ندهند ساختار‌های غیرعادلانه‌ای همچون شورای امنیت با لجبازی ایالات متحده آمریکا، دست رژیم صهیونیستی را در ادامه نسل‌کشی باز بگذارد. به یاری خدا همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند مسئله فلسطین به سمت حل شدن حرکت می‌کند و حاکمیت فلسطینی در تمام سرزمین فلسطین تشکیل خواهد شد.

قالیباف افزود: همچنین از وزارت امور خارجه می‌خواهم که بر اساس قانون الزام دولت به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین و قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، فهرست کالا‌های مرتبط به شرکت‌هایی که سهامداران اصلی آن شرکت‌های اسرائیلی هستند را اعلام کند و طبق این قانون دولت تمهیدات لازم برای جلوگیری از واردات این کالا‌ها را به عمل آورد. در این زمینه ضروری است کمیسیون امنیت ملی پیگیر اجرای این قوانین و دریافت گزارش‌های لازم از وزارت امور خارجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من هر چی بتونم کالای غیرایرانی میخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اقدام راهبردی مجلس در ۷ آذر سال 99 برای نجات کشور از خسارت‌های سنگین برجام اگر به تعبیر کدخدا‌پرستان هیچ استفاده‌ای نداشت حداقل این استفاده را داشت که شرکت‌های سوخت‌رسان آلمانی اجازه یابند باک هواپیمای وزیر خارجه وقت ایران یعنی آقای ظریف را پر کنند و نیاز نباشد وزارت دفاع و ارتش آلمان به هواپیمای ایشان سوخت برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عملکرد مدیر عامل مخابرات ایران از ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.
مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران را برکنار کنید و هم از بازنشستگان مخابرات رسما باید عذرخواهی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
زمانی میگفتند که بازنشستگان وموسپیدان سرمایه با ارزش هرسازمان وشرکت میباشند وامروزمیبینیم مدیران نالایق مخابرات برای مبلع ناچیز تلفن ثابت ویا سیمکارت بازنشسته خودش راقطع واو راپیش خانواده شرمنده میکند در صورتی که همه موسپیدان مخابرات طلب چند ساله دارند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته خسته
۲۳:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سلام سردبیر روزنامه مخابرات روز خوش
روی حرفم با بازنشستگان مخابرات است هفته آینده جلو ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره تجمع را برگذار کنید ویک نامه سرگشاده را به مهندس فتاح ارجاع بدهید وایشان را از چند وچون این روزهای مخابرات باخبر کنید تا ایشان از وضع موجود وفعلی شرکت با خبر شوند چند آیتم از مطالبات معوق بازنشستگی مطالبات کارکنان رسمی وشرکتی.وسنوات ومرخصی پارسال نیروهای شرکتی وبیمه عقب افتاد ه سالهای گذشته را قید کنید تا انشاالله خبر های خوب ومسرت بخش شامل همه شود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات
۲۳:۱۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
باسلام خدمت یکایک موسفیدان وپیشکسوتان عزیز ،
برادران وخواهران گرامی مشکل ما فقط وفقط بدست رهبر معظم حل وفصل خواهدشد ،
پس بیاییدهمگی همصدا از رهبر معظم بخواهیم تا حق وحقوق باقیمانده ما را از اینها بگیرد ،
والسلام .
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
۲۳:۱۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
در سال ۱۳۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
۲۳:۱۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۳:۱۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بازنشستگان شزکت مخابرلت ایران مدت چند سال است دنبال حق و حقوق و پاداش پایان خدمت خود هستند و هیچکس جوابگو نیست در این مدت چند سال چندین بار تجمع در سراسر ایران ،جلوی شرکت مخابرات،جلوی مجلس و شکایت و…….وتمام مسئولین از مشکلات این قشرزحمتکش اطلاع دارند ولیکن هیچکس. جوابگوی مشکلات انها نیست .وزیر ارتباطات هم به خاطر موقعیت شغلی و جاه و مقام خودش اصلا در این مشکل ورود نمی کند ودر این کشور کسی نیست که این مشکل را حل کند پس باید به کجا مراجعه کنند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
لندن در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
لندن هم مانند کاخ سفید همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
انگلیس جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دوستان رژیم کودک کش صهیونیستی حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که متأسفانه امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان هنوز هم با سران و مسئولان کشورهای اروپایی همه جانبه گفت وگو و همکاری می کند چرا؟
کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون ثابت کردند که دشمن درجه یک ملت ایران بودن و هنوز هم هستند.
کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۱۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دولت، مجلس، هر دو به همراه مدیران و مسئولان عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۰:۱۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب ، مگر هنوز کالای اسرائیلی وارد کشور می‌شود؟؟!!
شرم آور است !
چه انتظاری از ترکیه و امارات و ... هست ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دولت باید تلاش کند که تورم را در۲۰ الی ۲۵ قلم کالایی که در کشور کالاهای اساسی زندگی مردم محسوب می‌شود ‌ به حداقل برساند، اگر این اتفاق رخ دهد امر مثبتی است. اما اگر محقق نشود قطعا اقدامات تسکین و افزایش حقوق‌ها کافی نبوده و دردی را درمان نمی‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
با وجود گرانی مرغ، باز هم مرغداران خواهان افزایش قیمـت مرغ به بهانه گرانی نهاده‌های دامی شـده‌اند. اما مگر مردم چقدر می‌توانند گرانی‌ها را تحمل کنند؟ اشتهای سیری ناپذیر یک عده‌، مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را از زندگی انداخته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
وقتی متهمان خسارت‌های برجام فرافکنی می‌کنند(خبر ویژه)
«مجلس فعلی نگذاشت 100میلیارد دلار به جیب مردم ایران برود». این تیتر را سایت انصاف‌نیوز براساس اظهارات ظریف منتشر کرد و از قول او نوشت: اگر مصوبه «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود، ترامپ در سال ۲۰۲۱ به برجام بازمی‌گشت، ایران نفت می‌فروخت و تحریم‌ها برداشته می‌شد».
انصاف‌نیوز به نقل از تارنمای روزنامه ستاره صبح، سخنان محمدجواد ظریف را منتشر کرده که به نقل از او آمده است: مجلس فعلی با مانع‌تراشی بر سر برجام‌، ایرانیان را از 100میلیارد دلار محروم کرد.
به گزارش انصاف‌نیوز، ظریف این سخنان را در جمع زندانیان سیاسی پیش از انقلاب بیان کرده و مشخص نیست می‌دانسته قرار است سخنان او رسانه‌ای شود یا نه، ولی علی صالح‌آبادی مدیرمسئول روزنامه ستاره صبح، خود دبیرکل انجمن زندانیان سیاسی پیش از انقلاب و قطعا از حاضران جلسه بوده است. ظریف گفته است:
- اگر مجلس یازدهم نبود، مردم به ۱۰۰میلیارد دلار منافع برجام دست پیدا می‌کردند.
- اگر مصوبه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود، ترامپ در سال ۲۰۲۱ به برجام بازمی‌گشت، ایران نفت می‌فروخت و تحریم‌ها برداشته می‌شد.
- مجلس یازدهم بدترین مجلس پس از انقلاب است.
- دنیا با دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی ماهیتاً فرق کرده است ولی ما همچنان مشابه آن دوره فکر می‌کنیم و نتیجه‌اش وضعیت کنونی شده که نه به نفع کشور است و نه به نفع مردم.
- چین وقتی قرارداد ۲۵ساله را با ایران امضا کرد گفت محرمانه بماند زیرا ما تعهدی نداده بودیم و چین با این قرارداد با دیگر کشورها برای جذب منافع بازی می‌کرد».
درباره این سخنان گفتنی است؛ اگر ایران از امتیازات وعده داده شده و مورد تعهد دولت روحانی محروم شد، مسئول اول آن شخص آقای روحانی و سپس آقای ظریف هستند که به جای تاکید بر توافق پایاپای و همزمان و متوازن و دارای تضمین و مکانیسم شکایت و دریافت خسارت، توافقی مبتنی بر واگذاری امتیازات آنی و نقد، و دریافت وعده‌های نسیه و فاقد تضمین را امضا کردند و سپس به اجرا گذاشتند. بنابراین اگر مسئول خسارت‌های این توافق- هرچند میلیارد یا چند صد میلیارد دلار که عنوان شد- خود این افراد هستند و نه هیچ فرد و نهاد دیگر.
ثانیا، دولت روحانی دو سال پس از عهدشکنی آمریکا و اروپا همچنان در حال اجرای یکطرفه برجام بود و اگر قرار بود قبل از مصوبه بازدارنده مجلس بتواند آمریکا و اروپا را به بازگشت به تعهدات‌شان مجاب کند، در آن دوره باید انجام می‌داد. این در حالی است که مصوبه مجلس، واکنشی توأم با تأخیر و در واقع پر‌کننده تیم مذاکره‌کننده بود. قانون مجلس ضمنا قید کرده بود که در صورت بازگشت غرب به تعهدات، ایران هم از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای را به تعلیق درمی‌آورد. متأسفانه دولتمردان مقصر در دولت غرب، از این‌جا به بعد داستان را تعمدا تحریف می‌کنند. بدین معنا که اگر احیای برجام عملی نشد، به خاطر استنکاف از لغو مؤثر و بی‌بهانه تحریم و عدم ارائه تضمین معتبر درباره عدم تکرار عهدشکنی بود. عبرت‌آموز این که شمار تحریم‌ها در دولت روحانی بیش از دو برابر شد و ایران دیگر حاضر نبود به آمریکا درباره مکانیسم ماشه برجام دسترسی مجدد بدهد، آن هم در حالی که موضوع لغو تحریم‌ها و تضمین آن حل نشده بود.
پایه‌گذاری ولو با تأخیر قرارداد 25ساله با چین، در دولت روحانی انجام گرفت اما جدی گرفته نشد. به همین دلیل هم موضوعاتی مانند فروش نفت در دوران تحریم یا واردات واکسن و... هم که امکان‌پذیر بود، بر زمین ماند. به اذعان خود آقای ظریف در آخرین گزارش به مجلس: «اگر در مورد ضرورت کار متوازن با شرق و غرب به یک اجماع ملی رسیده بودیم و با خوش‌خیالی، دوستان دوران سختی را در سراب طمع سرازیر شدن شرکت‌های غربی از خود نرنجانده بودیم، دوستان‌مان سرخورده نمی‌شدند و در دوران سختی رهایمان نمی‌کردند».
Iran (Islamic Republic of)
اگر برخورد قاطع می کردید کسی جرات چنین کارهایی را نمی‌کرد
۱۷:۴۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دولت هنوز مدیران متخلف پرونده چای دبش را معرفی نکرده است
با متخلفان واردات چای بدون خط قرمز برخورد می‌شود البته دولت گفته ۶۰ فرد متخلف را برکنار کرده اما تاکنون این افراد به قوه‌قضائیه معرفی نشده‌اند.
تخلف دبش از سال ۹۸ شروع شده و همان سال حدود ۲ میلیون دلار گرفته است. سال ۹۹، ۲۱ میلیون دلار گرفته، اما در سال ۱۴۰۰ شصت درصد ارز واردات را به این گروه داده‌اند و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۰ درصد ارز را این گروه گرفته است.
اگر برخورد قاطع می کردید کسی جرات چنین کارهایی را نمی‌کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دولت هنوز مدیران متخلف پرونده چای دبش را معرفی نکرده است
با متخلفان واردات چای بدون خط قرمز برخورد می‌شود البته دولت گفته ۶۰ فرد متخلف را برکنار کرده اما تاکنون این افراد به قوه‌قضائیه معرفی نشده‌اند.
تخلف دبش از سال ۹۸ شروع شده و همان سال حدود ۲ میلیون دلار گرفته است. سال ۹۹، ۲۱ میلیون دلار گرفته، اما در سال ۱۴۰۰ شصت درصد ارز واردات را به این گروه داده‌اند و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۰ درصد ارز را این گروه گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۷:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
شروع پرونده «چای دبش» از دولت گذشته بوده است
اگر پرونده چای دبش از دولت گذشته شروع شد | سوال اینجاست که چرا تاکنون بررسی و رسیدگی نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
باید کشورهای منطقه با هم متحد شوند و این جرثومه سرطانی و جنایتکار را از صفحه روزگار محو و نابود کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
معوقات هزینه های درمانی سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ و۱۴۰۲ بیمه معلم را واریز کنید که ما بازنشستگان سخت نیازمند این مبالغ هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آقا
دیروز خانمم گفت آقا تخم مرغ وشیر نداریم با خجالت گفتم خانم پول ندارم متاسفانه شرکت مخابرات از دی ماه ۱۴۰۰ کلیه رفاهیات بازنشسته را قطع کرده است ومستمری تامین اجتماعی هم ۱۰ روزه تمام میشود پس ما بازنشسته ها باید چکار کنیم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
با سلام
سایر رفاهیات بازنشستگان از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون-بن خواربار بازنشستگان-تفاوت بن خواربار بازنشستگان از دی ۱۴۰۰ تا کنون بر اساس حداقل حقوق قانون کار همانسال-هزینه های درمانی از سال ۱۴۰۰ تا کنون-کمک هزینه تحصیلی فرزندان بازنشستگان از دی ماه۱۴۰۰ تا کنون و………………
کی پرداخت میشود ؟؟؟؟
لازم بذکر است بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حقوق قانون کار همانسال.
در سال ۱۴۰۲ بن خواربار بازنشستگان مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان ماهیانه میباشد وسایر رفاهیات بازنشستگان نیز بر اساس حداقل حقوق ۵۳۰۰۰۰۰ تومان بر اساس جدول مندرج در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ که به تائید وزارت کار رسیده است.بایستی تمام وکامل پرداخت گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:
۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۳-حق تخصص
۴- اضافه کاری
۵- حذف وام صندوق ۶%
۶- حذف وام قرض الحسنه
۷- حذف وام پایگاه
۸- عدم افزایش رفاهیات
۹- مناسبت ها
۱۰-سکه بازنشستگی
۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی
۱۲-حق لباس
۱۳-حق ورزش
۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی
۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
عملکرد مدیر عامل مخابرات ایران از ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.
مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران را برکنار کنید و هم از بازنشستگان مخابرات رسما باید عذرخواهی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
۱۶:۱۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
در سال ۱۳۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
۱۶:۱۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۶:۱۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
بیش از ۷۰ و ۸۰ درصد پرونده های مردم مظلوم بدون بررسی و بدون رسیدگی در دادگاه های، دیوان عدالت اداری و اداره کار بایگانی می شود چرا؟
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم/ ولی اما متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟/ اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
شاکی
۱۶:۱۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
از سال ۱۳۵۷ تاکنون قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
از سال ۱۳۵۷ تاکنون قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۶:۱۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
عملکرد دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم از همان ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم دشمنان نداشته است. دولت، مسئولان و نمانیدگان مجلس ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضای بررسی و رفع مشکل را داریم
۱۶:۰۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
شرکت مخابرات باید پاسخگو باشد
از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون و به اعتراض بازنشستگان مخابرات هم توجهی ندارد
و اعتراض‌های مکرر بازنشستگان مخابرات این مشکل همچنان ادامه دارد، از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضای بررسی و رفع مشکل را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۶:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
به جای حرف شعار و سخنرانی و تهدید عمل کنید امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید. از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه خبری نیست رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
متأسفانه که در زمان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور 1000 برابر افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
کالا قاچاق چگونه و چطور وارد کشور می شود؟ 100 درصد فقط با پرداخت و دریافت رشوه!
مواد مخدر و... چگونه و چطور وارد کشور می شود؟ 100 درصد فقط با پرداخت و دریافت رشوه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۵:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی و دیگر مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس در این مدت 8 سال در مذاکره و مذاکرات وین و... همه جانبه با دوستان رژیم کودک کش صهیونیستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
کالا‌های اسرائیلی از سال 1357 تاکنون وارد ایران نمی شود.
و فقط کالا‌های آمریکایی، کشورهای اروپایی و ترکیه ای از سال 1357 تاکنون وارد ایران می شود چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به جناب آقای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
۱۵:۲۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به جناب آقای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۵:۲۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
نامه امیرعبداللهیان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره حملات غزه/ و این در حالی است که انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا به همراه آمریکا از 15 مهرماه تاکنون همه جانبه از صهیونیست ها در غزه جنگ کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مظلومان جهان
۱۵:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
حرف دل همه مظلومان جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
۱۴:۵۸۲۰ آذر ۱۴۰۲
در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
دولت تمهیدات لازم برای جلوگیری از واردات کالا‌های ترکیه ای را فراهم کند
۱۵:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دولت تمهیدات لازم برای جلوگیری از واردات کالا‌های ترکیه ای را فراهم کند
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم ایران
۱۵:۲۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دولت تمهیدات لازم برای جلوگیری از واردات کالا‌های آمریکایی و هم کشورهای اروپایی برای استفاده مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را فراهم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اقای قالیباف لطف کن بازنشسته بشو برو استراحت بکن ترا خدا!
اینهمه تحصیلکرده داریم اخه اینها کی باید بیان ملت از اینها بهره ببرن و خودشون هم توانایی خودشونو نشون بدن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
البته اگر بعضی ها به بهانه جهیزیه و سیسمونی وارد نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
مگر تا حالا وارد میشده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
یکی ازکالاهای شرکتHPچطوری می خواهد جمع کنید تمام پریتنرهای شرکت‌ها از این شرکت واگر خدمات دریافت نکید باید تمام آنها رو دور بریزید .اول باید نیاز را ببینی که اجباری هست یا برحسب نیاز وبعد تصمیم گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
شما بهتر قانونی۳۵ سال کار اجباری را اصلاح کنید .
بنده دوره قبل خیلی از شما حمایت کردم ورای دادم به شما ولی الان اگراین قانون اصلاح نشود به هیچ عنوان رای نمی دهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
فقط تصویب واجرا طرح ساماندهی کارکنان دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
شما طرح ساماندهی کارکنان دولت رو تصویب کن چشم
Italy
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
به ما چه؟ ما چرا باید تحریم کنیم ..همین الانم به اندازه کافی تحریم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۰:۲۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ دکتر جان هزاران نفر چشم انتظار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند
Iran (Islamic Republic of)
دادرس
۱۰:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
مگر ما کالای اسرائیلی هم وارد می کنیم یکی گفت کانتیر های حاوی کالای اسرائیل در بوشهر بنام غیر وجود دارد من تعجب کردم . استفاده از کالای اسرائیلی نوعی حمایت از اسرائیل است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دردمون فقط اینه کالا اسرائیلی باشه یا نه؟
دیگه همه جی گل و بلبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
وقتی ما محصولات ایرانی این کالاها داریم چرا باید وارد کنیم الکی ارز بره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
این کاری بود که از اول انقلاب باید انجام میگرفت ... تازه میخواید تمهیدات لازم رو فراهم کنید ؟! خب کی فراهم میشه ؟! اصلا فراهم میشه ؟! یا اینم فقط ی شعار دیگه است ؟!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
تاالان خودتون هم مرگ براسرائیل ومرگ برآمریکاروقبول نداشتید؟فقط ورزشکاران درمیادین ورزشی مقابل فقط اسرائیل بازی نکردن؟حضرت آقاتنهاست ابرهایی جلوی تابش این نوررا احاطه کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
مگه تا حالا محصولات اسرائیل رسما وارد می شد؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آخه این همه کشورهای عربی با اسرائیل رابطه دارند
تحریم ما چه ضرری به اسرائیل می کنه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
تومغازه ها اغلب توخوراکی هایی که بچه ها میخان ومیخورن میبینم خوراکی های اسرائیلی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
شما از ترکیه پوشاک بچه وارد نکنی ، مطمئن باش ما اصلا جنس اسرائیلی وارد نمی کنیم ، بعد مگه ما همه اش نمی گیم مرگ بر اسرائیل ، مگه تا حالا وارد کردیم که الان جلوش بگیریم . آقای رییس مجلس حرف هات با اساس نظام تطابق نداره مواظب حرف زدن باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
مگه تا حالا از اسرائیل کالا وارد می شده؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
چشم و دل ما روشن مگر جنس اسرائیلی هم تو وارداتمون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
خرید سیسمونی از ترکیه با چه برندی بوده است ترک یا اسرائیل؟
آخرین اخبار