گروه‌های فلسطینی برای اعتصاب جهانی در مخالفت با جنگ غزه فراخوان دادند

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین اعلام کردند که فردا دوشنبه با هدف درخواست توقف جنگ علیه غزه در چارچوب یک خیزش جهانی اعتصاب سراسری انجام می‌شود.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین اعلام کردند، فردا دوشنبه با هدف درخواست توقف جنگ علیه غزه و ابراز همبستگی با ملت فلسطین، در چارچوب یک خیزش جهانی اعتصاب سراسری انجام می‌شود.

این گروه‌ها با صدور بیانیه‌ای خواهان برگزاری تظاهرات شدند تا اتحاد خون و سرنوشت و حمایت از مردم بی‌گناه بی‌دفاع را نشان داده و نیز این پیام را به جهانیان برسانند که ملت فلسطین با قدرت در برابر تلاش‌ها برای کوچ خواهند ایستاد و به مبارزه مشروع خود تا زمان دستیابی به آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، در این بیانیه آمده‌است، ملت‌ها در مقابله با ظلم، قتل و تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی متحد خواهند شد و از خون کودکان، زنان و قربانیان تروریسم و جنایت‌های جنگی اشغالگر حمایت خواهند کرد.

در ادامه بیانیه مذکور آمده‌ است: جهان حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه ملت فلسطین و حق وتوی آن را رد می‌کند که مانع از تصویب قطعنامه شورای امنیت پیرامون توقف جنگ در نوار غزه شد.

گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، اعتصاب پیام ملت‌های زنده درباره حمایت از ملت فلسطین و حقوق مشروع آن‌ها در بازگشت، تعیین سرنوشت و استقلال ملی در کشوری دارای حاکمیت به پایتختی قدس است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار