در آئین برگزاری کاشت نهال زیتون هم‌زمان با پویش کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور به یاد شهدای غزه، ۱۰۰ نهال زیتون در محل بوستان غزه در زاهدان غرس شد.

  عباس شیبک، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه پویش کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور بیان کرد: ۱۰۰ نهال زیتون به یاد شهدای غزه با حضور معاونین، رؤسای ستادی و کارکنان اداره کل، اعضای هیئت‌های ورزشی استان، دبیران و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و جمعی از قهرمانان و مدال‌آوران پرافتخار ورزش استان در دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان غرس شد.
 
وی با اشاره به پویش صبح زیتون افزود: زیتون نماد صلح و مقاومت است و امروز جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با کاشت نهال زیتون، همراه با سراسر استان‌های کشور، ادای احترام به شهدای فلسطین و غزه و مقاومت مردم مظلوم این سرزمین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی کردند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان با محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، و بمباران اخیر غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، اظهار کرد: مقاومت مردم غزه حاصل پاگرفتن تفکر انقلاب اسلامی بود که با تمام توان خود به مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می‌پردازند.
 
وی گفت: ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و داوران ورزش استان با حضور چشمگیر خود در پویش کاشت نهال زیتون، علاوه بر اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب اسرائیل، بار دیگر ثابت کردند که در برابر کشتار کودکان و زنان مظلوم بی‌دفاع فلسطین سکوت نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار