رئیس پلیس فتا یزد از شناسایی متهم فروش خودروی سرقتی و عودت مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به حساب شاکی خبر داد.

سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس پلیس فتا یزد گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس به دلیل خرید خودرو در برنامه دیوار و پرداخت بیعانه، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت. 

او افزود: شاکی پرونده پس از دیدن آگهی فروش خودرو در برنامه دیوار، به توافق با فروشنده رسیده و مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را به حساب او واریز کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد اظهار داشت: با انجام بازدید فنی و اخذ مدارک لازم، به ظاهر همه چیز درست پیش رفته بود، اما در زمان انتقال مالکیت، فروشنده ناپدید شده و تحقیقات نشان داد که خودرو مورد نظر سرقتی بوده است. 

ابوالحسینی تصریح کرد: پس از دریافت اظهارات شاکی، با انجام بررسی‌های فنی شیوه شگرد‌های خاص پلیسی، متهم شناسایی و مبلغ سرقتی که طی چندین مرحله جابجا شده بود در نهایت به حساب شاکی عودت داده شد. 

این مقام انتظامی هشدار داد: قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و حتی‌الامکان ارتباطات و خرید و فروش‌ها را به‌صورت حضوری انجام دهند و از افرادی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری آن‌ها پیش از انجام معامله فراهم باشد و قبل از خرید، کالا را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

برچسب ها: عودت ، خرید خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.