محیط سالم کار اولویت اول مدیران معادن با‌شد

فرماندار شهرستان زرند گفت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم.

 جلسه کمیسیون کارگری شهرستان زرند با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضای این کمیسیون جهت رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این جلسه با بیان اینکه رصد کامل و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران زحمتکش در اولویت می‌باشد اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم.

 وی با بیان اینکه مدیران معادن با تشکیل کمیته انضباط کار نسبت به فراهم نمودن محیط کار سالم برای کارگران اقدام نمایند افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مطابق با قانون کار برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان زرند همچنین با اشاره شرایط ویژه معادن زغال‌سنگ شهرستان از مدیران بیمه خواست تا در صورت عدم پرداخت حق بیمه کاگران در موعد مقرر توسط کارفرما، عواقبی متوجه کارگران در حوزه درمان نگردد.

 در ادامه حسین متصدی مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان نیز با اشاره به بدهی قبلی این شرکت به معادن خصوصی، گفت: شرکت معادن زغال سنگ اکنون توان پرداخت بدهی خود را ندارد و در صورت دریافت مجدد زغال سنگ از معادن خصوصی منجر به انباشت بدهی می‌شود.

وی مشکل اصلی زغال سنگ تولیدی داخل کشور را قیمت پایین آن در برابر زغال سنگ وارداتی عنوان نمود و افزود: در صورت عدم افزایش قیمت زغال سنگ داخل، مشکلات جبران ناپذیری را برای این صنعت بوجود خواهد آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار