حجت الاسلام علیزاده گفت: آمریکا برای غرب آسیا خوابی بدون تعبیر دیده، آن هم خاورمیانه جدید است.

حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه بخش بهمن گفت: خاورمیانه جدید خوابی بود که آمریکایی‌ها در سال ۲۰۰۶ برای منطقه غرب آسیا دیدند و تجاوز نظامی اسرائیل به جنوب لبنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ساخت خاورمیانه جدید بود.

او افزود: نقشه و آرمان‌های آن‌ها هیچگاه تحقق پیدا نکرد و در همان گام اول یک ضربه کاری از هسته‌های مقاومت و حزب الله لبنان دریافت کردند که با استقامت در جنگ ۳۳ روزه بر خلاف انتظار آمریکایی‌ها پیروز شد.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: آنان به دنبال تصرف عراق برای طرح خاورمیانه جدید بودند که آن هم شکست خورد بعد از شکست، شانس خود را در لبنان و عراق و سوریه امتحان کردند، اما نتوانستند ایده‌های کثیف خودشون رو به سر انجام برسانند و ما خدا را سپاس می‌گوییم که این‌چنین ما را از کودک کُشان و کثیفان محافظت می‌کند.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود طوفان الاقصی را آشکار کننده حقیقت پنهان تمدن غرب عنوان کرد و گفت: زنده‌ترین نمونه برای شکست سیاست‌های آمریکایی در منطقه، طوفان عظیمی است که از حدود دو ماه پیش توسط گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به پا شده و شکست اطلاعاتی و نظامی سنگینی برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است.

علیزاده امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: طوفان الاقصی نقشه منحوس آمریکا و اسرائیل را برای محو نام فلسطین از روی نقشه را به طور کامل دچار شکست کرد.

او بیان کرد: طوفان الاقصی حقیقت تمدن غربی را نیز مقابل وجدان‌های بیدار جهان به نمایش گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار