عملیات طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی بر بدنه رژیم اشغالگر زد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یک غافلگیری بسیار عظیمی بود که در تصور اسرائیل نمی‌گنجید و ضربه مهلکی بر بدنه رژیم اشغالگر زد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع دانشگاهیان دانشگاه یزد در سخنرانی با موضوع «فلسطین رمز بیداری جهان» با بیان اینکه اسرائیل دست‌نشانده انگلیس است گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رژیم اشغالگر را به این منطقه منتقل کردند تا این مناطق را تحت سیطره خود قرار دهند.

او ادامه داد: ما باید بدانیم و آگاه باشیم چه کسانی پشت این صحنه‌ها قرار دارند و اتفاقاتی که امروزه در سرزمین اشغالی در حال رخ دادن است با حاکمیت چه استعمارگرانی انجام می‌شود. 
 
علی‌اکبر عزیزی افزود: اسرائیل نوک پیکان حمله غرب به جهان اسلام بود. با توجه به نفوذ و میزان گسترشی که مسلمانان و کشور‌های اسلامی و تشکل‌های اسلامی در نقاط مختلف جهان داشتند آن‌ها آمدند تا تغییری در بدنه اسلام ایجاد کنند. 
 
وی تصریح کرد: اسرائیل در صدر مبارزه، پس از پیروزی انقلاب، هدف اصلی خود را جمهوری اسلامی قرار داد. ترور‌های دانشمندان هسته‌ای وخرابکاری‌هایی که در کشور رخ داده نشا‌ن دهنده این مهم است.
 
عزیزی اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی با تمام توانمندی‌ای که در این ۷۵ سال اشغالگری با پشتیبانی آمریکا و دولت‌های غربی در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه نظامی در خود ایجاد کرده است دست به یک جنایت بزرگ و نسل‌کشی گسترده در سرزمین‌های اشغالی زده است و مردم مظلوم غزه از سوی این رژیم کودک‌کش و دژخیم، مورد هجمه قرار گرفته است.
 
به گفته این مقام مسئول، از ۲۰ سال پیش تا کنون رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵۰هزار فلسطینی را به شهادت رسانده یا مجروح کرده یا به اسارت گرفتند، اما امروز تقاص این جنایت‌ها را پس می‌دهند. سه هفته گذشته بیش از ۸ هزار شهید، ۲۰ هزار مجروح و یک ونیم میلیون آواره در سرزمین غزه به جای گذاشته‌اند، اما با این جنایات روحیه فلسطینی‌ها به هیچ وجه شکسته نشده است و مصمم‌تر در مسیر ایستاده‌اند، این نشان از صبر و استقامت آنهاست و واقعا باید به این ملت احسنت گفت.
 
او اذعان کرد: همیشه صحبت از حمله اسرائیل به غزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین بوده، اما در هفته‌های گذشته در یک اتفاق نادر با حماسه‌ای گسترده از سوی حماس که از بدنه خود فلسطینی‌ها و مردمی که زخم خورده این رژیم هستند، یک سرزمین وسیعی مورد حمله قرار گرفت که اسرائیل را با یک غافلگیری بسیار عظیمی مواجه کرد.
 
معاون استاندار گفت: در این عملیات بیش از ۱۵۰۰ نفر کشته (تعداد ۳۰۰ نفر نیروی نظامی رژیم)، تعداد زیادی مفقودالاثر و بالای ۲۰۰ نفر در دستان حماس اسیر شدند. ضربه‌ای که اسرائیل غاصب در حوزه‌های اطلاعاتی، نظامی و امنیتی خورده است به فرموده مقام معظم رهبری ترمیم‌ناپذیر است.
 
وی اظهار کرد: امروزه می‌بینیم این رژیم تا بن دندان، مسلح در مقابل حماس، یک گروه مقاومت مردمی، نتوانسته است دوام بیاورد و باورش برای آن‌ها سخت است. این همان رژیمی است که مدعی بود می‌خواهد از نیل تا فرات را بگیرد و کشور ایران و دیگر کشور‌های اسلامی را تهدید می‌کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه دانشجویان ما باید در حال حاضر هوشیار باشند افزود: وظیفه ما بسیار سنگین است، ما باید بدانیم اگر مقابل این رژیم نایستیم قطع به یقین با ما برخوردی بدتر از برخورد با مردم غزه انجام خواهند داد.
 
عزیزی با اشاره به حمایت کشور‌های مختلف از مردم فلسطین گفت: امروزه می‌بینیم غیر مسلمانان نیز برای آزادی فلسطین به پا خواسته‌اند و تمام کشور‌هایی که مقابل این رژیم ایستاده‌اند در مسیر ظهور امام زمان (عج) در حال حرکت هستند.
 
وی با اشاره به اعلام آمادگی بیش از ۲۰ میلیون‌نفر در جهان برای مبارزه با صهیونیست گفت: خون مردم به جوش آمده است. در حال حاضر بیش از ۸ میلیون نفر در کشور عزیزمان آمادگی خود را اعلام کردند و منتظر اذن رهبر معظم انقلاب هستند تا به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند.
 
عزیزی گفت: تجمعاتی که در شهر‌ها و دانشگاه‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام شده نشان از روحیه سلحشوری ملت غیور ما، دانشجویان، جوانان و نوجوانان ما است و باید خدا را شاکر بود. این‌ها باعث پیشروی نظام می‌شوند تا به دست امام زمانمان (عج) برسد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما مردم ایران باید به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ببالیم به این دلیل که مسیری را ترسیم کردند که ما مردم در امنیت کامل زندگی کنیم.
 
او در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد؛ خون شهدای مظلوم مقاومت به ثمر بنشیند و طومار رژیم جعلی اسرائیل به حول و قوه الهی به آنچه که امام راحل و مقام معظم رهبری به ما وعده دادند در هم پیچیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.