آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی گفت: سکوت و بی تفاوتی در برابر ظلم به مردم غزه و فلسطین اصلا از هیچ فردی و کشوری قابل پذیرش نیست و همه بشریت مسئولیت دارند.

 آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نمازجمعه شهر یزد، گفت:سکوت جهانیان در قبال مظلومیت مردم غزه، ماهیت حقوق بشری آمریکا و دشمنان را نشان داد.
 
او ادامه داد: امروز در فلسطین و غزه شاهد نسل کشی و اوج خباثت و جنایت استکبارجهانی هستیم و هیچ حرکت مثبتی برای دفاع از آن‌ها توسط مدعیان حقوق بشر صورت نمی‌گیرد.
 
عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: باید مسلمین و آزادیخواهان جهان به یاری مظلومان غزه بشتابند و آن‌ها را در حوادث اخیر یاری دهند.
 
آیت الله مدرسی تاکید کرد: سکوت و بی تفاوتی در برابر ظلم به مردم غزه و فلسطین اصلا از هیچ فردی و کشوری قابل پذیرش نیست و همه بشریت مسئولیت دارند.
 
امام جمعه موقت یزد، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان طبق قانون وظایف خود را انجام می‌دهد.
 
آیت الله مدرسی گفت: مردم باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به افرادی امین، دانا، دارای بصیرت و توانمند رای دهند.
 
او ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و از مردم و جوانان خواست در مسیر ائمه طاهرین (ع) و ارزش‌های معنوی و انقلابی حرکت کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، جنگ غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شما اولین کار مهمی که می نمایید اهالی افغانستان و سیستان و بلوچستان و کرمان و تهران و همه غریبه های غیر بومی را از یزد بیرون نمایید اگر انسانیت دارید و امنیت یزد برای شما مهم است اول مشکلات استان یزد را حل نمایید غریبه ها را از یزد بیرون نمایید زیرا حتی باعث ناامنی ادارات شده اند تا وضعیت بدتر نشده غریبه ها را بیرون نمایید ممنون
آخرین اخبار