معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان گلستان سفر می‌کند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور قرار است فردا با حضور در گلستان در آیین اختتامیه دوره آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات مرکز استان گلستان در گرگان حضور یابد.

محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان گفت: مراسم اختتامیه دوره آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات فردا شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی شده دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میهمان ویژه در این آیین شرکت کند.

وی با تأکید بر اینکه دوره آموزشی سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در فاز اول در محلات شهر گرگان و با محوریت خانه‌های فرهنگ برگزار شد افزود: این طرح در فاز‌های بعدی این در مدارس و دستگاه‌های اجرایی نیز برگزار می‌شود.

شهردار گرگان چالش‌های موجود در فضای مجازی و عدم شناخت کافی در زمینه استفاده از این تکنولوژی را یکی از معضلات مهم جامعه ما دانست و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها در راستای آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات جامعه استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.