رئیس اداره کمیته امداد بروجن، از راه‌اندازی دوازدهمین مرکز نیکوکاری با عنوان کریم اهل بیت (علیه‌السلام) خبر داد.

سعید صابریان گفت: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم، خیرین و نیکوکاران هر منطقه راه‌اندازی و مدیریت می‌شوند.

وی افزود: از مجموع این ۱۲ مرکز نیکوکاری، ۲ مرکز به صورت تخصصی در زمینه اشتغال و فرهنگی و مابقی نیز به در محلات و مساجد به نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس اداره کمیته امداد بروجن میزان برآورد هزینه ارائه خدمات رایگان به نیازمندان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری از ابتدای امسال تاکنون را ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیرو‌های مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت همان منطقه می‌رسد.


بیشتر بخوانید


صابریان با اشاره به اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، اضافه کرد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تاسیسات ساختمان و ... می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار