سخنگوی دولت گفت: همانطور که از ابتدا گزارش شد برکناری ۶۰ مدیر منحصر به پرونده فساد چای نبوده است.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: بیانات امروز رییس قوه قضاییه موید گزارش کشف فساد چای در بخش‌های نظارتی دولت در سال گذشته و نشان دهنده همدلی و جدیت هر دو قوه برای مبارزه با فساد و ریشه‌های آن است.

همانطور که در دانشگاه امیرکبیر بیان کردم، برکناری ۶۰ مدیر در دو سال گذشته مربوط به عملکرد گشت ارشاد مدیران است و منحصر به این پرونده خاص یا به معنای فساد یا ارتکاب جرم همه افراد برکنار شده نیست. بلکه در دولت مردم حتی سوء مدیریت و تخلفاتی که حقوق مردم را به هرنحو ضایع کند هم پذیرفته نمی‌شود

مواردی که از سوی دولت عنوان مجرمانه احراز شده باشد به قوه قضاییه ارجاع شده و با سایر موارد تخلف یا  سوء مدیریت نیز با جدیت برخورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
چرا باید بزارید فساد اتفاق بیافته این همه ارز ۳ هزار میاردی از کجا تامین شده از صرافی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم از همان ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم دشمنان نداشته است. دولت، مسئولان و نمانیدگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (سیزدهم آذرماه)، بازنشستگان شرکت مخابرات در چندین شهر از جمله اصفهان، اردبیل، اهواز، اراک و زاهدان، در اعتراض به اجرا نشدن آیین نامه‌ی استخدامی و رفاهی سال ۱۳۸۹ و به رسمیت شناخته نشدنِ حقوق قانونی خود دست به تجمع صنفی زدند.
این بازنشستگان که مقابل دفاتر منطقه‌ای شرکت مخابرات در استان‌های مختلف حاضر شدند، خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی خود شدند و اعلام کردند قانون بایستی اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۳:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
جناب آقای دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰
جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای
جناب آقای سیدابراهیم رئیسی
سوال ایجاست که آیا شرکت مخایرات ایران وابسته به دولت حکومت نظام جمهوری نیست و تاکنون نبوده است.
سوال اینجاست که چرا دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... از سال 1400 تاکنون در مورد بن خوار بار و رفاهیات و سایر مشکلات بازنشستگان شرکت مخایرات هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۳:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم/ ولی اما متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟/ اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است. امروز جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
آخرین اخبار