نخستین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید در خوزستان امروز با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه در سه محور جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی با حضور ۲۸ تیم رسانه‌ای آغاز شد.

مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور کفع: لیگ رسانه جام رسانه امید در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه امید آفرینی به جامعه و بحث جهاد تبیین که به عهده رسانه‌ها قرار دادند طراحی شد و توسط استان‌ها اجرا گردد.

کارآموزیان با بیان اینکه استان خوزستان ششمین استان در حال برگزاری این لیگ رسانه است گفت: اصحاب رسانه در حوزه‌های که پیشرفت در استان خوزستان انجام گرفته است با حضور تولید کنندگان و صنعت گران به تبیین این پیشرفت‌ها می‌پردازند.

او می‌گوید: تولید محتوا در قالب‌های مختلف صورت می‌گیرد و در سکو‌های مختلف منتشر می‌گردد.

به گفته‌ی مسئول سازمان بسیج رسانه کشور هیات داوران با استفاده از پایشگر‌های هوشمند، تولیدات محتوایی را سنجش و از لحاظ کیفیت بررسی می‌کنند همچنین میزان بازنشر و بازخورد گیری و تحلیل احساسی مثبتی که مردم از این اخباردارند بررسی می‌کنند.

کارآموزیان افزود: مرحله ملی به صورت ۴۸ ساعته در تهران با حضور مسئولین و صنعتگران برگزار می‌گردد.

این رویداد رسانه‌ای که با محور‌های جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

نام هر کدام از تیم‌های رسانه‌ای شرکت کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده و تیم خبرگزاری بسیج خوزستان با نام شهید حسن درویش وارد این رقابت شده است.

برچسب ها: رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.