با حضور سیدسجاد انوشه معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جمعی از مسوولان استانی تجلیل شدند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در جمع شهرداران استان بر ارتقای کیفیت خدمات شهری و ایجاد زیست بهتر مردم به عنوان اصلی ترین وظیفه شهرداری ها تاکید کرد.

محمد مرودی تمرکز بر افزایش بهره‌مندی مردم از ثروت های خدادادی سواحل، خورها، دشت ها و طبیعت بکر و بی نظیر شهرهای استان را در دسترس ترین ابزار خلاقیت شهری عنوان کرد و گفت: مشاور سرمایه‌گذاری داشته باشید و مطالعه‌های اقتصادی سه فرصت سرمایه‌گذاری شهر خود را آماده کنید تا به کمک مزیت‌های کیف سرمایه گذاری بتوانید مشارکت سرمایه گذاران را نیز جلب کنید.

وی، گذر از گردشگری معیشتی و رسیدن به طرح‌های گردشگری که علت سفر به شهرهای مختلف استان باشند را نیازمند تصمیم جدی و فوری دانست و ادامه داد: گردشگران مقصد تفریح خود را براساس جاذبه ها و جذابیت های خارق العاده شهرها انتخاب می کنند نه براساس مکان های استراحت و بر همین اساس از سرمایه گذاران و ایده های جدید و قابل اجرا در حوزه گردشگری شهری حمایت می کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، ظرفیت‌های موجود استان را فرصت مناسبی برای توسعه شهری دانست و عنوان کرد: لازم است شهرداران از تسهیلات اعطایی به شهرداری ها برای بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری و ظرفیت نهضت ملی مسکن برای بازآفرینی شهری در محله‌های حاشیه شهر استفاده کنند.

وی، معماری را به عنوان زیربنای تحولات فرهنگی و پیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی نام برد و گفت: براساس جغرافیای محل، طرح وضعیت موجود و طرح جامع شهری، بازآفرینی شهری را از یک یا ۲ محله شروع کنید، بازگشایی معابر، نوسازی مدرسه و مسجد محله را در اولویت قرار دهید.

 در همایش تجلیل از شهرداران برتر هرمزگان از شهردار قشم، بندرلنگه، میناب، پارسیان، کوشکنار، رویدر، کرگان، رمکان و پل تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.